אחרי שהפסיד את הפרסומת לשטראוס לצידו של סטטיק, ולאור מצבה הקשה של קארין באומן שהולך ומתדרדר, שימי תבורי זועם על המדינה ועל המפרסמים ויוצא בפנייה נואשת לעזרה: "אני יורד על ברכיי ומתחנן". עוד הוסיף ואמר תבורי בבלעדיות ל-TMI: "אני עצבני, אני שומע ששטראוס אימצו את השיר שלי 'עוד סיפור אחד של אהבה', לפרסומת שאני אמור הייתי לככב בה ואין צדק ולא הבנה למצב שלי כאדם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אני היחיד שעוזר ליהודית, שהכי מגיע לה להדליק משואה על כל מה שהיא עוברת ומתמודדת עם הבת שלה קארין. כשפנו אליי ממשרד פרסום ושאלו אם אני רוצה להשתתף בפרסומת של שטראוס, קפצתי משמחה וחשבתי הנה אלוהים נותן לנו קצת כסף, כסף שאיתו נוכל להציל את קארין ונעביר אותה למחלקה ראויה. לצערי למרות ההבטחות משרד הבריאות לא עוזרים לנו, ומאפשרים לנו לשקוע בכאב בלתי נסבל ולראות איך קארין נעלמת לנו לאט לאט", אמרה תבורי.

@yehudittavori ♬ אהבה כמו שלנו - Sarit Hadad



"הרי יש תקציבים והבטיחו לנו לבדוק לעומק בסל הבריאות שיעזרו לנו, ולא עשו זאת. למרות שאני מודה לאנשים טובים על התרומות הם ממש לא מספיקות לנו. אני יורד על ברכי ומתחנן המציל נפש אחת מציל עולם ומלואו, אני עובד כמו חמור ועדיין רחוק מלהשיג את הסכום שנדרש לקיום במדינה היקרה שלנו ואני חי בביזיון ובכישלון ענק . אני ויהודית חיים בצניעות , בבית פשוט בשכירות שקרוב לאיכילוב, יש מלא פטריות בתקרה ורטיבות, אנחנו לא נהנים, לא נוסעים, לא מבלים, הכל למענה ולמען הילדה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)

"יהודית מתחננת שאטוס לחו"ל להתאוורר. להיות קצת בטבע, אבל כואב לי לעזוב אותה, אני נותן את חיי עבורה אוהב ומצדיע לה זאת הסיבה שבחרתי בה לפני שבע שנים כי היא ההשראה שלי, היא מעניקה לכולם אהבה היא לא מטפלת בעצמה, גם היא בעצמה חולה עם סכרת קשה והיא לא מתלוננת על כלום. אני צועק למדינה, הזנחתם אותנו. איפה ההתחשבות? איפה הלב שלכם אתם יכולים לעזור לנו למלא את הכיסים מאלו שיש להם כיסים מלאים". עוד הוסיף בפניה ואמר: ״אני מבקש ואני לא מתבייש שוב לבקש מהעם לפתוח את ליבו לעזור לנו אני מוכן לקבל על עצמי עוד פרסומות ועוד הופעות ללא הפסקה, אני רוצה לעשות הכל למען מטרה כמו תמיד ולא להתחנן לתרומות בזעת אפי והכישרונות שלי״.

קארין באומן (צילום: פרטי)
קארין באומן (צילום: פרטי)