נתוני הרייטינג של העונה הנוכחית של "הישרדות" ממשיכים להתרסק, ואמש נרשמו אמש 11.3 אל מול 20.4 למתחרה של קשת 12 "הזמר במסכה". בניסיון נוסף להציל את התוכנית, הפקת "הישרדות" ניסתה להוביל מהלך שיווקי חדש, אלא שנראה כי היא לא רק איבדה שליטה על הרייטינג אלא גם על השורדים עצמם.

בשונה מהעונות הקודמות, הפעם ההפקה נאלצת להתמודד עם שורדים לא ממושמעים שיוצאים במחאות ומכתבים מנוסחים מפשטית כנגדה. למרות שחתמו על הסכם כי ישמעו להנחיות ההפקה והיח"צ, השורדים של העונה כל כך כועסים על העריכה, עד כדי כך שהם פצחו במרד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חברי שבט בייבאין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
חברי שבט בייבאין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

בסופ"ש האחרון קיבלו השורדים פנייה מאנשי ההפקה להחליף את תמונת הפרופיל באינסטגרם שלהם לתמונה שחורה, רגע אחרי שידור הפרק אמש, זאת כחלק מקידום יחצ"ני ובאז תקשורתי שהיה אמור להביא כותרות. אלא שהשורדים החליטו למרוד ולא להישמע לבקשות ההפקה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מתוך 18 שורדים רק חמישה שינו את תמונת הפרופיל שלהם לשחורה, ביניהם ירדן זוהר, אלית מוסאיוף, סהר כהן, דניאל ציוני, וגיא רוזן. לעומתם שאר 13 שורדים ביניהם גל רובין, מאיה קיי, טל מורד, ספיר קשתי, דורין דותן, ניר רגב ואחרים שמו קצוץ על ההפקה ונשארו עם תמונת הפרופיל שלהם.