בימים אלו משודרת העונה ה-12 במספר של תוכנית הראליטי "הישרדות" ברשת 13. בין כל השורדים, המוכרים יותר והמוכרים פחות, צופי התוכנית לא יכולים היו להתעלם מנוכחותה של דורין דותן, שלקחה את המושכות כמנהיגת שבט בייבאין. לאורך שידור הפרקים, ההתנהלות של דותן במשחק הובילה לשלל ביקורות קשות מהעוקבים ברשתות החברתיות - וכעת היא מחליטה להגיב. 

דורין דותן מגיבה לתגובות הקשות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורין דותן מגיבה לתגובות הקשות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשנשאלה בעמוד האינסטגרם שלה איך היא מתמודדת עם התגובות הקשות, דותן ענתה בכנות: "לא קל בלשון המעטה. אני בן אדם... קרסתי, היו לי כמה ימים שלא הצלחתי לתפקד. בכיתי עד שלא נשארו לי דמעות. ובעיקר לא הבנתי למה? מה כבר עשיתי? הגעתי לשחק משחק אלגנטי ואסטרטגי? לא קיללתי, לא צעקתי, לא בגדתי, דיברתי בשפה מכבדת ובגלל זה הצלחתי להתעשת ולעמוד זקופה, כי הבנתי שאותם אנשים ששופטים אותי לומרה לא באמת מבינים מה זה הישרדות ומהי מהות המשחק הזה". 

בהמשך הוסיפה: "החטא היחידי שלי הוא ש'התעוררתי' ראשונה לפני כולם. עכשיו בפרקים רואים איך ב-2 השבטים כולם 'מתעוררים' ומשחקים. זה לא האח הגדול, לא המירוץ למיליון וגם לא טנלנובלה בע"מ. זה הישרדות. מ ש ח ק טלויזיה שבנוי על אסטרטגיות, הדחות, בריתות וכו' ולפעמים קשה לראות אישה חזקה שיוזמת, מובילה ומפעילה את הראש. מאוד שלמה עם עצמי ומי שקשה לו עם הפורמט עצמו/ אישה חזקה על המסך, הבעיה היא אצלו".