הכתבת לענייני כלכלה של חדשות 12 עמליה דואק רק חזרה מחופשת לידה היישר למהדורת החדשות, וכבר גילתה לתדהמתה שהיא משמשת פרזנטורית לחברה המשווקת נדל"ן באתונה שביוון, ללא ידיעתה. דואק הגישה כתב תביעה נגד חברת הנדל"ן הישראלית בסך רבע מיליון שקלים, באמצעות עורך דינה אסף שרעף, שנודע כמי שמייצג את פרשת העוברים ומשמש עורך דינם של לא מעט מכתבי חדשות 12.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כתב התביעה נטען כי אותה חברה השתמשה באינסטגרם ובאינטרנט בתמונות של דואק, מבלי ידיעתה וללא אישורה לטובת קידום נדל"ן ביוון. כמו כן, החברה השתמשה בסרטון של דואק עם הכותרת: ״ראיון מיוחד עם עמליה דואק - השקעות נדל"ן ביוון אתונה״, והחברה מציגה את הסרטון כתוכן ממומן כלומר כפרסומת. 

לאחרונה הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הגיעו לפשרה, לפיה החברה תעביר לדואק 29 אלף שקלים, ומתחייבת להסיר לאלתר את דמותה מפרסומיה, למעט סרטון הכתבה שעודנו זמין באתר החברה. מטעם עורכי דינה של דואק נמסר ל-TMI: "חברה מסחרית גדולה חויבה בתשלום של 30 אלף שקל לעמליה דואק בשל שימוש אסור בתמונתה ופגיעה בחוק הגנת הפרטיות, הסכם הפשרה אושר על ידי בית המשפט לאחר הגשת תביעה, דואק יוצגה בהליך על ידי עוה״ד רחל למברג ואסף שרעף". 

אסף שרעף (צילום: צילום פרטי)
אסף שרעף (צילום: צילום פרטי)