פחות מיממה חלפה מאז הנציגה שלנו לאירוויזיון, נועה קירל, חשפה את בחירת השיר "יוניקורן" אותו יצרה יחד עם דורון מדלי, ינון יהל ומאי ספדיה. היום (רביעי) בן זוגה של הזמרת, השחקן והדוגמן תומר הכהן, נפגש עם השחקנית בר מיניאלי ליום צילומים לאחר שנבחרו להיות שגרירי רשת אופנת הספורט "JD ישראל".

השניים הצטלמו הבוקר (רביעי) לקולקציית חורף 2023 של הרשת ברחובות הצפון הישן של תל אביב. זהו קמפיין האופנה הראשון של בר לצד הדוגמן המוביל שלימד אותה את סודות המקצוע ובזכות גילם הצעיר, לצד המקצועיות, השניים שמרו על אנרגיה שובבה השתטו וטיפסו על עצים. בראיון ל-TMI ניסינו לברר עם הכהן מה דעתו על השיר החדש ולמה לא הצטלם יחד עם יהונתן מרגי לקמפיין המשותף

תומר הכהן מגיב על המתיחות עם מרגי - יש או אין? (צילום: יח"צ)

התחלת השנה לימודים במדעי המחשב. חושב שימאס לך בקרוב מתעשיית הבידור או שזה פלאן בי?
"חס וחלילה. אין דבר כזה פלאן B, אני כל החיים שלי עם פלאן A ואני אוהב לחלק את העשייה שלי בכל התחומים. אני בן אדם שאוהב להיות במלא דברים ואם יש לי שנייה פנויה בלו"ז, אני משתגע. יש את הלימודים ושצריך מצלמים. היום הברזתי משיעור, נשלים אותו מחר".

נועה הכריזה על השיר שלה לאירוויזיון. שמעת אותו? 
"לא יכול לספר לכם, אבל אני בטוח שיהיה מושלם. היא מהממת ותעשה את זה הכי טוב שאפשר. אני סומך עליה בעיניים עצומות ויש לנו נציגה מדהימה, שבמקרה היא אהבת חיי".

תומר הכהן (צילום: יח''צ)
תומר הכהן (צילום: יח''צ)


אז לא שמעת אותו?
"שמעתי אבל.. חכו ותראו, חכו ותשמעו". 

התקילו את נועה בשאלה מי מנשק יותר טוב, אתה או מרגי והיא קצת התסבכה עם התשובה. חושב שיש כאן תחרות?
"לא, הכל בסדר". 

אגב מרגי, אתם משתתפים ביחד באחד הקמפיינים אבל צילמתם בנפרד. זה מכוון?
"אנחנו מתעסקים בקמפיין שאנחנו עושים פה, אני אוהב להיות חלק מהמותג הזה, אני חולה על ספורט. יש שיקולי הפקה ואני לא מתערב בהם, אני מגיע לסט ומצטלם". 

תומר הכהן (צילום: יח''צ)
תומר הכהן (צילום: יח''צ)