מי שכבש את מדורי הבידור השבוע עם צמד בנות חדש הוא השורד בדימוס אוהד בוזגלו, שטס לחופשה באיסטנבול עם שתי בנות חדשות שהגיעו היישר ממוסקבה - כריסטינה וטניה. בוזגלו שעדיין מנסה להתגבר על הפרידה ממריה, עורר שוב רעש ברשתות החברתיות כשקיבל ביקורת על כך שהוא מחפיץ נשים.

אחיו הצעיר ממנו, אסי בוזגלו, הגיע השבוע לפרימיירה החגיגית של הסרט "בבילון" ברב חן דיזנגוף תל אביב. בראיון ל-TMI הוא התייחס לפרשיה החדשה של אחיו הבכור וחשף את דעתו על העונה החדשה של "הישרדות". 

אסי בוזגלו

התחילה עונה חדשה של "הישרדות", הרבה דרמות. אתה צופה?
"האמת, אתמול השלמתי איזה ארבעה פרקים. אני רואה קצת מה עושים לדורין ומה עושים בשני השבטים, מחכה להתפתחויות".

יש לך פייבוריט?
"קשה לראות, במיוחד בעונה שאתה לא יודע למה אתה מצפה. אני חושב שהעריכה עושה קצת עוול עם דורין, כי היא באמת באה לשחק. מצד שני, יש שם משהו מוזר שכולם מדברים על איחוד ועל גמר. בעונה שלי כולם רצו לשרוד את ההדחה הראשונה ואז להתקדם שלב שלב. לכל אחד יש את האסטרטגיה שלו, בואי נחכה ונראה". 

אחיך אוהד לא נרגע לרגע, עכשיו גילינו שהוא באיסטנבול עם שתי נשים חדשות. מביך קצת?
"האמת שאני לא יודע, את מפתיעה אותי. אני גם מחר נוסע ללונדון, אז אני לא יודע. באמת?".

שתי בלונדיניות חדשות אסי.
"נו מה חדש? שיבושם לו".

אוהד בוזגלו בחופשה שנויה במחלוקת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אוהד בוזגלו בחופשה שנויה במחלוקת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אתם לא אומרים לו 'דיי תשתקע, תמצא את הנחלה'?
"אני לא בא לחנך את אחי הגדול. הוא יודע מה טוב לו, הוא עושה מה שטוב לו. הוא לא עובר על החוק. כל אחד מחליט לחיות את החיים שלו איך שהוא רוצה". 

גם אשתך עדי קיבלה ביקורת בתקופה האחרונה. היא עלתה על רכבת הרים עם הבת הקטנה שלכם. מה דעתך על הביקורת?
"אני חושב שעדי מאוד מאוד שקטה לאחרונה. זה משהו שהיה דיי מזמן. היא לא עברה על החוק, זו לביאה שמגדלת ארבעה ילדים, אז בטח לא עושה משהו פסול. אם הכניסו אותה למתקן, כנראה שהכל בסדר. אנחנו נותנים לתקשורת לדבר ולא על כל דבר מגיבים כי זה כבר מתחיל לעייף אבל תנו קרדיט לאישה שמגדלת ארבעה ילדים וגם יודעת איך לעשות את זה". 

עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)