ליאל אלי הפכה בשנים האחרונות לאחת מכוכבות הרשת הגדולות במדינה עם יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם. לאט לאט היא פורצת עוד תקרות זכוכית מחוץ למשבצת של "אושיית רשת", וכעת היא מצטלמת לקמפיין חדש למותג הפיטנס "Strongful". בשיחה עם TMI היא מדברת על דימוי גוף וההחלטה לקחת חלק בקמפיין כזה, האקס מהתיכון שחזר לחייה כמו תסריט מסרט הוליוודי צ'יזי ועבר לגור איתה והאם כבר מותר לדבר על חתונה?

מה קורה ליאל?
"מה קורה מה הולך?".

מעולה. מה אנחנו עושים פה היום?
"אנחנו על סט הצילומים של סטרונגפול וזה מצחיק כי בדיוק אמרתי להם שבחיים לא שמתי סטים בצבעים ,והכל פה צבעוני וכיפי וספורטיבי".

ליאל אלי (צילום: יח''צ)
ליאל אלי (צילום: יח''צ)

ליאל מה צבעוני? את לובשת חום והכל לבן מאחור
"נכון אבל שמתי סט כחול וסט ירוק, את זה פספסת".

את ידועה בתור אחת שחושפת הכל בלי פילטרים – בין אם זה אקנה או עליה במשקל, איך מגיבים כשמקבלים הצעה כזאת למותג פיטנס? היו חששות?
"אני לא אשקר, בסופו של דבר זה מותג ספורטיבי, אני לא עושה ספורט כל יום, הבטן שלי מתנפחת, אני לא בפיט. אמיתי, אז אמרתי לעצמי כאילו איזה פאדיחה, אני מגיעה לסט עם בגדים צמודים ואכלתי סרטים על זה. פתאום הבטן מתנפחת.. פחדתי להרגיש חסרת ביטחון, אבל בסופו של דבר הקטע של המותג זה גם לחזק את הפגמים האלה. אז גם אם מתנפחת לי הבטן, אני עדיין יכולה להיראות טוב בבגדי ספורט. אתה מבין? זה גם מה שהמותג מנסה להעביר".

קחי אותי לליאל של לפני שלוש- ארבע שנים, היא היתה עומדת כאן ועושה את זה היום?
"לא יודעת. מצד אחד תמיד הייתי פתוחה ואני, ותקחו או שלא. מצד שני, כן לפרקים סירבתי להצעות מסוימות בגלל חוסר ביטחון, אז קשה להגיד. אבל נראה לי שלא".

טוב בואי נעשה קצת שייד – מה עם שי?
"וואי למה שייד? שי חיים שלי".

ליאל אלי (צילום: יח''צ)
ליאל אלי (צילום: יח''צ)

חזרת לאהבת נעורייך מהתיכון, איך זה קרה פתאום?
"איך זה קרה? הייתי כמה חודשים אחרי פרידה ונתקלתי בו כמה פעמים במקרה לחלוטין, במקומות שונים ורנדומליים. סיפרתי על זה בפודקאסט שלי. ואז בפעם החמישית שראיתי אותו, זה היה כבר - "אוקי זה רנדומלי מדי", בדיוק הייתי אז עם חברה, זה היה בלילה באיזה חניון, מאוד רנדומלי. ואז באתי אליו ואמרתי לו "בוא נעשה קפה השבוע". ואז אחרי שבועיים ישבנו לבירה, לא לקפה, והקשר פשוט התגלגל וחזר ואני סופר שמחה על זה, אני מאושרת".

בפעם האחרונה שהייתם יחד את היית סתם ליאל, כמה שנים אחר כך את כבר ליאל אלי עם חצי מיליון עוקבים באינסטגרם. איך זה היה בשבילו?
"אני והוא נפרדנו כשזה התחיל אצלי התהליך הזה פחות או יותר, החשיפה החדשה, ואז התפצלו דרכנו. אז הוא טיפה חווה מזה, מליאל שעושה סרטונים ומליאל החיילת שעושה סרטונים קרינג'ים, אבל הוא לא חווה באמת ממה שקורה בשנים האחרונות. אבל הוא זורם. זה כאילו נכנסנו לקשר חדש, אתה מבין? אנחנו מכירים את הבסיס אחד של השני. אני מכירה את הבסיס ערכים שלו והוא מכיר את שלי, אבל זה עדיין כמו קשר חדש. אז הוא כאילו זורם, הוא סבבה, הוא מאוד נינוח עם זה. אני עפה על זה".

אין לו פחד שחברה שלו מוכרת מדי, שכולם מכירים אותה ברחוב? הוא נראה ביישן, רואים את זה בסטורי'ז
"הוא טיפה ביישן, אבל הוא מצליח להכיל אותי ואת הקריירה שלי. סיפרתי אגב בפודקאסט שלא מזמן הייתי בקניון אז כמה ילדים צעקו "ליאל אלי", אז פתאום פה הוא אכל שוק. דברים כאלה הוא לא חווה, שצועקים לי בקניון וזה, שזה יכול להיות מביך לפעמים שזה מול כולם. אבל הוא התמודד יפה ועבר את זה, וזהו".

ומהצד שלך, יש משהו מרגיע לחזור למקום המוזר מפעם או שדווקא הפרסום שלך קצת מוסיף לחץ על מה הוא יחשוב, האם השתניתי?
"דווקא יש משהו בקשר הזה שמאוד נותן לי ביטחון ושלווה, שזה משהו שלא בהכרח חוויתי במערכות יחסים לאורך השנים, כי פחדתי מאיך הם יגיבו. זה לא קל לאכול מישהי עם כל כך הרבה עוקבים וחשיפה וקהל. אז כמו שאמרתי, הוא אוכל את זה יפה אז אני מרגישה מאוד שלווה. וזה הוא שמספק לי את השלווה הזאת".

החלטתם באמת לעבור לגור יחד, וזה קרה אחרי חודשיים. מי העלה את הרעיון?
"אוקי אז אני הייתי אמורה לעבור דירה לבד".

ליאל אלי (צילום: יח''צ)
ליאל אלי (צילום: יח''צ)

את עושה את זה כבר שנתיים. אני עוקב אחריך. את לא באמת היית אמורה לעבור דירה. את מחפשת שנתיים ולא עושה כלום ליאל!
"לא לא, אני נשבעת לך שהייתי אמורה לעבור דירה באזור אחר בראשון. הכל כבר היה סגור, הלכתי לראות את הדירה, דירה מעלפת, ואז הוא גם אמר שהוא מחפש ואז אמרתי 'אוקי...', אז חיכיתי עוד חודש-חודשיים שנראה לאן הקשר הזה הולך, ואז כזה זרם לנו נורא לעבור ביחד".

חודשיים הספיקו לך? לא היתה פאניקה של מה אני עושה אחרי חודשיים?
"אבל עברנו ביחד אחרי ארבעה חודשים".

שמרת את זה חודשיים בסוד, את הזוגיות?
"ברור, להבין רגע איך זה הולך. לא מפרסמים זוגיות אחרי יום".

טוב לקראת סיום, אני אהיה סבתא פולניה - הוא האחד?
"אינשאללה. הלוואי. אני מאחלת לעצמי אותו".