מדי עונה יש שורדים שזוכים להנחות סלבס ופריבילגיות מיוחדות על פני שאר משתתפי הראליטי, ולרוב הם השורדים הבולטים של העונה והמועדפים על ההפקה. כפי שדווח בעבר על הדוגמנית רוסלנה רודינה כשהשתתפה בהישרדות VIP וקיבלה על האי באופן חריג לחם עם שוקולד, או דנה רון שקיבלה אישור חריג להסתובב עם כובע על האי על מנת לשמור על עור פניה. 

אך עד כה היה מדובר באישורים חריגים הקשורים בבריאות - אז מדוע אישרו לשורדת מאיה קיי להחליף שני סטים שונים של בגדי ים על האי? בטוח אין לזה תירוץ בריאותי. הדוגמנית הצעירה, שהיא בין השורדים היחידים העונה שאינה אנונימית, החליפה בפרק האחרון ששודר בראשון האחרון שני סטים שונים של בגדי ים קטנטנים, האחד בצבע ורוד והשני בצבע כחול כהה. 

מאיה קיי ובגד הים הכחול (צילום: צילום מסך רשת 13)
מאיה קיי ובגד הים הכחול (צילום: צילום מסך רשת 13)

אז מדוע קיבלה קיי אישור מיוחד וחריג להחליף בגדי ים על האי? עד כמה שידוע ל-TMI קיימות שתי השערות: מקור אמין מסר לנו כי השורדת זכתה לאישור מיוחד מההפקה עוד בשלבי החוזה להגיע לתוכנית עם שני סטים שונים, ומאידך, הסוכן שלה טוען כי בגד הים איתו הגיעה לאי נקרע לה ולכן קיבלה אישור חריג על האי להחליף לאחר.

אם שמתם לב שגם השורדת דורין דותן מזגזגת בין בגדי ים שונים, ל-TMI נודע כי הפעם לא מדובר בשני בגדי ים, אלא בגד ים וחזייה רגילה, אליה חזרה דותן בימים בהם שטפה את בגד הים שלה בזמן שחיכתה שיתייבש. 

מרשת 13 לא נמסרה תגובה לידיעה.