יוצאת "האח הגדול" דורין סגול שמציינת חצי שנה למותו של בעלה, ליאור סגול, פותחת דף חדש בחייה וממשיכה עם המורשת של בעלה. כוכבת הריאליטי כפי שדיווחנו לכם השבוע לראשונה, עברה בסופ"ש האחרון לדירה חדשה בפרויקט מגורים רב קומות, לאחר שעזבה את וילת המגורים היוקרתית בה התגוררה יחד עם בעלה וילדיהם המשותפים.

כמו כן, דיווחנו כי סגול פותחת חנות חדשה בראשון לציון לרשת אופנת החליפות גברים שבבעלותה ולכן היא גם טסה למילאנו לטובת צילומי הקמפיין החדש. ברגעים אלה ממש נמצאת סגול במדינת המגף, לצד דוגמנים לוהטים בצילומי הקמפיין לקולקציה החדשה המנציחה את ליאור סגול ז״ל.  

דורין סגול (צילום: אור גפן)
דורין סגול (צילום: אור גפן)

זו השנה הראשונה שדורין עושה קולקציה לבד ללא בעלה ז"ל, אחרי למעלה מ-20 שנה של עשיה משותפת. ״שנה ראשונה שאני מצלמת קולקציה בלי ליאור ז"ל, טסתי למילאנו כדי לצלם את הקולקציה החדשה שעבדנו עליה אני וליאור ביחד. זה לא אותו דבר בלי ליאור, מאד קשה לעשות קולקציה בלעדיו, להשאיר את הילדים לכמה ימים בארץ. אני רגילה שליאור היה מייעץ לי בכל דבר ומרים לי, היה לצדי בכל שגעון ותמיד נזכור אותו. אני היום כאן במילאנו ממשיכה את הדרך של ליאור ז"ל ומאמינה שהוא שומר עלי ועל הילדים. לחשוב עליו זה נותן לנו כוחות להמשיך. יש לי קושי מטורף להתמודד עם הכל לבד ולעשות גם את העבודה שלו ולחיות עם הכאב של החוסר״.

דורין סגול (צילום: אור גפן, יח''צ)
דורין סגול (צילום: אור גפן, יח''צ)