זוגתו של הזמר שימי תבורי, יהודית באומן, סיפרה בשבוע שעבר ל-TMI כי לא הוזמן להופיע בבמות ישראל ביום העצמאות שיחול בעוד ארבעה חודשים. מאז, הסיפור הגיע למספר ראשי עיריות שהחליטו להרים את הכפפה ולהזמין את שימי להופיע בעירם. כעת באומן, שמתמודדת עם הפרעות האכילה של בתה, קארין באומן ומלווה אותה מדי יום לטיפולים בבית החולים, יוצאת כנגד תרופות ההרזיה הנפוצות כיום בשוק. 

"אני צופה בכל הפרסומות על חומרי ההרזיה, שהמשמעות שלהן הרסנית ונחשבת לכוח שמניע בנות כמו שלי להרזות עוד, בכל דרך חדשה - זריקות, כדורים ועוד המצאות שהורסת לנו את מלחמת הקיום איתה אנחנו מתמודדים ומפריעות לנו בהגנה על בנותינו, שחולות לנוכח האיום הרגשי שהן גם ככה סובלות ממנו. אני דורשת מהכנסת, משרד הבריאות ומי שבתוכו, להבין את משמעות החיים לנו - להורים ולבנותיהן והמלחמה שלנו נגד אנורקסיה שהיא יותר חשובה מכל הפרסומות וההמצאות על הדרכים השונות להרזיה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ח''כ לימור מגן בביקור אצל קארין באומן (צילום: באדיבות ח''כ לימור מגן)
ח''כ לימור מגן בביקור אצל קארין באומן (צילום: באדיבות ח''כ לימור מגן)

עוד הוסיפה באומן: "אני מבקשת להחרים כל פרסום המפיץ חומרי הרזיה כגון כדורים וזריקות למיניהן ולבדוק את כל שיקולי ה'בעד והנגד'. מחובתי להסביר שלבת שלי יש דחף להתרכז וללמוד על כל פרסום לחומרי הרזיה וכשאני מעבירה ערוץ על מנת שלא תיחשף, אני מקבלת על הראש ממנה. אני קוראת בבקשה להחרים פרסומות כאלו ולעשות ההפך - להראות לזולת ולהתייחס למדיה כאחת שבוחרת פרסום של קבלה עצמית של גופינו. לחזק בנות ואת הרצון לחיות. הורים רבים שאיבדו את יקיריהם מכל החיידק הזה שנקרא הרזייה, משרד הבריאות מחויב לסייע לחולים ולתומכים לפתח גישה חיובית להתמודדות עם בנות שמרזות עד העצם, לדעת שייתכנו חיים מספקים ובריאים".

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)