אתמול עלה לכותרות פוסט הומופובי שכתב העיתונאי ינון מגל, בו הוא גינה את הפרסומת החדשה של AIG בה משתתפים בני הזוג אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה. המשפט שכתב מגל עורר סערה ברשתות החברתיות, וגם חברתו הטובה של עזר, רותם סלע, לא הצליחה להישאר אדישה לנוכח המילים שכתב. כעת, קולגה נוספת מהתעשייה החליטה גם היא שלא לשתוק והביעה את דעתה על הנושא באופן נוקב. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

בפוסט שהעלתה, בצירוף התמונות של עזר, אסקולה וסלע, מורן אטיאס כתבה מהלב: "אני לא נוטה להגיב. אני מעדיפה לפעול מתוך מקום של יצירה אבל לפעמים לא להגיב מרגיש לי אקט בפני עצמו. ואקט הרסני. לפחות זאת ההשראה שקיבלתי ממרטין לותר קינג שהקדיש את חייו לפעילות למען זכויות אדם ושוויון. אני בוחרת היום להצדיע לחברות ענק שבוחרות במודעות והשקעה לא מתפשרת באנשים קודם כל. אני מצדיעה כי כנראה זה לא מובן מאליו ( אבל אנחנו מתקדמים) שבנק ייבחר באישה וישלם לה מילונים!! כל הכבוד לבנק וכמובן לרותם ששברה מסורת ומחדשת דימוי לכל אדם שאישה לגמרי שווה ועושה מיליונים. עובדה". 

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"וכל הכבוד לחברת ביטוח שבעיקר מבטיחה לנו לראות את האמת. שיש הומואים בעולם, כך נולדו (דיי כבר !!). הם לא גרים בארונות ואין להם שום דבר להסתיר אלא ללמד אותנו על אהבה, משפחה וקבלה. ואלה אסי ואלברט שלא בקלות משתפים את הפרטי, את האהבה בשביל עצמם אבל בשביל כל אדם שרואה את עצמו ועדיין מתבייש. מתבייש בגלל אותם אנשים שמביישים שלמרות השטויות שאומרים עדיין מצליחים להכאיב, לפגוע בעיקר בהתקדמות שעשינו. התקדמנו. העזנו. פרצנו. וכל זאת בשביל שנחייה בחמלה ואהבה וקבלה. וגאווה.
אני לא צריכה לבייש אותך מר … עשית זאת לבדך". 

"אני כאן בכדי להצדיע לאלה שחושבים ועושים אחרת. כמו החברה שאיתה אני עובדת שהתעקשו לצלם אותי בהריון עם ילדה שרקחתי במעבדה. קדימה לא אחורה. עוד קמפיינים שמעודדים אותנו לחברה מקבלת ואוהבת ולא עוד מלחמה".