בחודש שעבר הזמר מאור אדרי ואשתו נאור פוני נקלעו למשבר בנישואים והזמר עזב את ביתו שזה בית הוריה של נאור, שם מתגוררים הזוג יחד עם בנם. כפי שחשפנו לכם לראשונה, היחסים הקרובים בין מאור לכוכב הרשת אליאל אדרי שנמצא בסטטוס של רווק, הם שגרמו למשבר בנישואים של אדרי ופוני, לאחר שאדרי יצא איתו למסיבות רבות.

בראיון שערכה פוני ל-TMI סיפרה "הייתי רוצה להשאיר את זה לעצמי אבל לצערי זה יצא החוצה, וכן אנחנו חווים משבר. אני מאחלת לנו שנצלח אותו". כשנשאלה פוני על החיבור של בעלה לאליאל, ענתה: "אליאל הוא חבר מאוד מאוד טוב שלנו. הם כותבים יחד שירים. מאור, מעבר לזה שהוא זמר מאוד גדול ומוכר - הוא גם אומן. הוא כותב, מלחין ומעבד. הם כותבים ביחד שירים, שירים שכבר יצאו. אני לא רואה קשר בין אליאל למה שאנחנו חווים היום בחיים".  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאור אדרי, אליאל אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור אדרי, אליאל אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת אנחנו שמחים לדווח שמאור אדרי ואשתו החליטו לעשות שלום בית. אמש (מוצ"ש) הם גם יצאו לדייט זוגי ורומנטי בקולנוע. ל-TMI נודע בבלעדיות כי מאור אדרי גם חזר לביתם, בניסיון לעבוד על הקשר עם אשתו ואם בנו התינוק. מקרובים לשניים מסרו ל-TMI: ״מאור חזר הביתה. יש ביניהם המון אהבה וכבוד והם עובדים על הקשר״. שיהיה בהצלחה!

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

נאור פוני, מאור אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נאור פוני, מאור אדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)