ודאי לא ידעתם זאת, אך הרקדנית והשופטת אנה ארונוב ניצלה את חצי השנה האחרונה ללימודי נהיגה מקצועיים, שיהפכו אותה לנהגת מין השורה. רגע לפני שיחלו הצילומים לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", בה היא חלק בלתי נפרד משולחן השופטים, ארונוב הצליחה לכבוש עוד יעד נחשק.

כשהיא בת 41, ואחרי 6 חודשים בליווי של מורה הנהיגה שלה הראל הורטיג, הבוקר ארונוב עברה טסט ראשון בהצלחה ובקרוב תוכלו לפגוש אותה קורעת את כבישי ישראל. בפוסט גאה במיוחד היא שיתפה באינסטגרם: "נתחיל מהסוף, אני אנה בת 41 והיום עברתי טסט ראשון וקיבלתי רישיון נהיגה. הרבה דברים בחיי קורים מאוחר, אבל תמיד קורים. ועל זה אני גאה בעצמי - אני לא מוותר, לא מורידה ידיים, בסוף הדברים מגיעים, גם אם באיחור אופנתי או אופנתי פחות".

אנה ארונוב והראל הורטיג (צילום: יחצ)
אנה ארונוב והראל הורטיג (צילום: יחצ)

"למדתי לרכב על אופניים בגיל 30, וכבר עשור אני רק על אופניים. הכרתי את אייל בגיל 36 ותמיד האמנתי שיגיע האחד שלי, גם אם זה לוקח הרבה זמן. ילדתי בגיל 39 את הילד החמוד ביקום ואני מאושרת להיות אמא. ועכשיו בגיל 41 קיבלתי רישיון נהיגה. כלום לא מאוחר, אף פעם, הכל יכול לקרות בכל גיל. צריך רק מספיק לרצות וגם לפעול כמובן. וואלה תיאורה ראשונה, טסט ראשון, גאה בעצמי מאוד". 

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

כמו כן, בראיון שערכנו עם ארונוב ביום חמישי האחרון, היא סיפרה לנו כיצד היא מתכננת לחגוג את הוולנטיין דיי עם בעלה: "אני מאוד מקווה שהוא מארגן איזה ארוחת ערב. ברגע שהפכנו להורים אנחנו קנאים לזמן איכות שלנו יחד, לא צריך משהו גרנדיוזי רק להיות בשקט ביחד בערב, לפעמים זה כל מה שצריך. אייל הוא בעל מפנק אבל אני אישה יותר מפנקת. הפינוקים זה לא מה קנינו, אלא הדאגה האמיתית של היומיום, והקסם בסוף שאם אני ביום צילום ארוך מאוד והוא מתקשר לבדוק האם אכלתי זאת הדאגה האמיתית ולא מה הוא קנה לי. אבל הוא כן דואג לפנק אותי".

אנה ארונוב בראיון ל-TMI (צילום: אור גפן)