אחרי שדיווחנו לכם לראשונה כי בית המשפט פסק צו הרחקה הדדי לסיימון לבייב והאקסית קייט קונולין ל-180 הימים הקרובים, כעת מי שמכונה "נוכל הטינדר" מרגיש מאוים ועושה את הצעד הבא. ל-TMI נודע כי הבוקר הגיש סיימון לבייב תלונה נוספת במשטרה נגד בן הזוג של חברתו לשעבר עלי רשיד.

כזכור, בעבר הגיש לבייב תלונה במשטרה נגד רשיד והמשטרה בחרה לגנוז את התלונה. החודש כפי שדיווחנו הגיש לבייב תלונה נוספת נגד רשיד והבוקר הגיש לבייב תלונה נוספת הפעם בגין הטרדות ברשתות החברתיות שמאחורי ההטרדות עומדים לטענת לבייב קייט ובן זוגה.

הבוקר פתח לבייב את חשבון הטיקטוק שלו העומד על כ-230 אלף עוקבים ונחשף למאות תגובות מאיימות ממשתמשים: "בקרוב תיפול לידיים הנכונות" או, "אתה תשלם בסוף, זה מסר מהחבר", ומיד הגיש לבייב תלונה במשטרה בחשד כי מדובר בקייט ובן זוגה רשיד.

התגובות שספג סיימון לבייב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובות שספג סיימון לבייב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לטענת לבייב רמת האובססיה של קייט ובן זוגה כלפיו גדולה, "עד כדי כך שהיא הביאה את הבן זוג שלה להסתפר אצל הספר שלי. הבן זוג שלה הביא לה פרחים מאותו מקום שבו אני הייתי קונה לה פרחים. זה פשוט הזיה הרמת אובססיה שלהם לגביי. זה חייב להיעצר", מסר ל-TMI והוסיף: ״אני יודע מי האנשים האובססיביים האלו שמנסים להטריד אותי ולהציק לי ושאני אתן להם במה, כי הם נהיו לא רלוונטיים ואנשים מבינים את כל השקר שלהם, הבמה היחידה שהם יקבלו זה בבית המשפט על תביעת הענק שתוגש כנגדם. החומרים והראיות שיש לנו יזעזעו את כולכם, לרבות האובססיה הזו שלהם, ואת כל השקרים שהם פיזרו בשביל פרסום זול על גבי, וזה מטריד ועצוב שאפילו צו הרחקה מבית המשפט לא מונע זאת".