אמש בגמר "הזמר במסכה" נחשפה הזמרת עדי ביטי, שקטפה את המקום השני והמכובד בדמות הדגה. בפוסט ששיתפה רגע אחרי החשיפה, הכריזה ביטי שאחרי תקופה קשה בה הסתתרה מהסופה (כזכור עם פרשת אביה) היא חוזרת סופסוף לעשייה ושוברת שתיקה.

"סוף סוף אפשר להוציא את הראש מהמים"‏, כתבה ביטי כשהתייחסה לדגה שהייתה ראי לחייה האישיים: "אני חייבת להודות שהיה כיף להיות הדגה. ‏היה כיף לקבל ים של פירגון ואהבה ‏להתנתק מהסערה שהייתה באוקיינוס שהוא החיים שלי, ‏ולמצוא לעצמי חוף מבטחים לשחות אליו. ‏מצאתי בדגה את האומץ ללכת נגד הזרם שלי, ‏להעז לצאת מהאגם הקטן שלי ‏ולעשות דברים שאף פעם לא העזתי". ‏

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הדגה - הזמר במסכה (צילום: באדיבות קשת 12)
הדגה - הזמר במסכה (צילום: באדיבות קשת 12)

"היה לי כיף ששופטים את הדגה בתור זמרת, מבצעת, פרפורמרית. לאף אחד לא היה איכפת מאיפה היא באה או מה קרה לה בבית. ‏אף אחד לא שופט אותה על שמועות וכתבות ‏או תגובות", כתבה והוסיפה: "היה לי כיף גם לדעת ‏שהפתעתי, ‏כל פעם ששאלו אם עדי ביטי יכולה לשיר ככה, עשה לי נעים בלב ורק גרם לי לרצות להראות לכולם שזו אני, אני ששכחתם. ‏והאמת אחרי כל מה שקרה לי באמת הפכתי להיות דגה, ‏שתקתי צללתי עמוק לקרקעית, ‏וחיכיתי בשקט שהסופה תחלוף. ‏עכשיו כשהורדתי את המסכה ‏בתוכנית, ‏הורדתי את המסכה גם במציאות, ‏אני חוזרת, חוזרת להיות עדי, ‏להוציא לכם מוזיקה ולשיר על הבמות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<