לפני כשבוע בדיוק פורסמה ההכרזה האמיצה של עיתונאי חדשות 12, יאיר שרקי, שיצא מהארון בפוסט חשוף בו הצהיר: "אני אוהב בנים, ואוהב את הקדוש ברוך הוא". מכל קצוות המדינה, כל אנשי תעשיית הבידור והקולגות מהביצה הביעו את תמיכתם, אך כעת בתוכנית "שש עם אמנון לוי" ברשת 13 מגיעה תגובתו הראשונה של האדם הקרוב אליו ביותר - אבא שלו, הרב אורי שרקי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"הרב שרקי, אני לא יכול שלא לשאול, איך כאבא של יאיר שרקי חווית היציאה שלו מהארון, כל העולם חיבק אותו, לך אני מניח שזה היה לא פשוט, קשה אולי אפילו", פנה אליו לוי אחריו שיחה בעניין הרפורמה המשפטית. "אני רק יכול לברך את יאיר שיחזור בתשובה שלמה בקרוב". בשלב זה אמנון לוי הפנה אותו להתייחס למאמר שפורסם הבוקר בעיתון "הארץ", בו הוא תוקף בחריפות את ההומוסקסואליות ומקשר אותה ל"קץ האנושות" - וזה ענה בתגובה: "אם תקרא את המאמר, תראה שהוא דווקא מאופק ומכובד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

"הבנתי שהתגובה שלך למה שכתבו בארץ, עם הדעות שלך, ברור כמה קשה היה ליאיר בנך לצאת מהארון, עם זה אתה מסכים?", שאל לוי את הרב, שענה בתגובה: "אני לא נכנס לבחירות האישיות של יאיר ואני מברך אותה שיחזור בתשובה שלמה וישא אישה".

בהמשך הריאיון נשאל אביו של שרקי: "ועל אומץ ליבו, לצאת ככה מהארון, אתה לא מברך אותו?", שהמשיך והתעקש: "על זה שאני מברך אותו שיחיה חיים מאושרים, יביא ילדים מאישה ועוד יכתוב על זה ספר שעליו תראיין אותו".