עדן הראל היתה אחת הכוכבות הכי גדולות במדינה בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 כשנבחרה להנחות בערוץ MTV העולמי. מאז, היא הספיקה להתחתן עם עודד מנשה, לחזור בתשובה, להביא שישה ילדים לעולם ועדיין להישאר בתודעה. כעת, נבחרה הראל לשמש כחלק מנבחרת השגרירים של אל על ובשיחה עם TMI היא מדברת על טיסות מסביב לעולם עם שישה ילדים ובעל ועל המופע שלה ושל עודד בכל רחבי אירופה.

עדן הראל בהשקת המיתוג החדש של אל על (צילום: איתמר אריאלי)
עדן הראל בהשקת המיתוג החדש של אל על (צילום: איתמר אריאלי)

"האמת שאני ממש מתרגשת, כי עם כל הטיסות וכל מה שאני חווה אני תמיד משתדלת ב98% לטוס עם אל על. ופתאום להיות חלק מזה, אני כזה "ואי איזה כיף להיות חלק מאל על, תודה".

איך באמת טסים עם כל כך הרבה ילדים? איך את ועודד מצליחים לעשות את זה?
"נשמה לעשות אותם זה החלק הקל, לגדל אותם זה החלק היותר מורכב, אבל הם כבר קצת גדולים, אתה יודע הגדול שלי בן 20, אחריו 15, הכי קטן בן 5, די אנחנו כבר חבורה, זה יותר זורם".

אז יוצא שמצליחים לטוס ביחד? מצליחים לנהל את זה?
"כן, כי אני חושבת שחשוב להראות לילדים עולם ולהראות להם עוד דברים, ועוד מקומות, ועוד צורות חיים. אני בעד לפתוח להם את הראש ולא לקבע".

יש איזה הטבות שאל על נותנים לשגרירי המותג? אולי כרטיסי טיסה חינם לך ולבני ביתך?
"אני עוד בודקת את הנושא, אני אשוב אליך עם תשובות בהמשך". 

תיקחי אותי, אני אעזור לך לנהל איתם משא ומתן. יש לך איזה אירוע טיסה מפחיד שעשה לך טראומה?
"האמת שטסנו לפני איזה שבוע וחצי עודד ואני לאירופה להופיע בכמה קהילות יהודיות, וכשחזרנו לא היתה טיסה של אל על. בהלוך היה, בתוך אירופה היה, לחזור לא מצאנו טיסה של אל על. טסנו עם חברה אחרת. אני לא אהיה כלבה ואגיד מי אבל זו היתה טיסה מהגהנום. זה לא יקרה יותר. אני אשאר עוד יום וזה לא יקרה לי". 

קודם כל איפה מנהלת המותג של אל על שתראה את היח"צ שיש לה פה. אבל רגע, מה זה אומר מופיעים בקהילות יהודיות?
"לעודד ולי יש הופעה משותפת שאנחנו צוחקים על החיים שלנו, מופע שהוא קצת סטנדאפ כזה, אז הופענו בכל מיני קהילות – בבודפשט ובפרנקפורט ותכף אנחנו נוסעים לאנגליה ולפריז. אנחנו עושים טורים כן". 

קודם כל תזמינו אותנו מה אכפת לכם? אבל אם כבר אירוע תעופה, אז לסיום יש לכם יעד שאתם הכי אוהבים לטוס אליו?
"אני חושבת שהכי בנאלי ובסוף אני תמיד חוזרת ללונדון כי זה הבית שלי. גרתי שם 7 שנים. בסוף אני מרגישה שם הכי בכיף, אז לשם טסים הכי הרבה".

עדן הראל בהשקת המיתוג החדש של אל על (צילום: איתמר אריאלי)
עדן הראל בהשקת המיתוג החדש של אל על (צילום: איתמר אריאלי)