בשבוע שעבר, דווקא ביום המשפחה, נפלה על המשפחה המפורסמת טרגדיה קשה, כשגיא זוארץ איבד את אביו שהלך לעולמו. אשתו של המנחה, יעל בר זוהר, שלפני פחות מחודש חשפה כי הוא הראשון לזהות אותה ודחף את בנו להתחיל איתה לאחר שפגש אותה לראשונה, פרסמה פוסט פרדה מחמיה ושיתפה בתמונות שלהם איתו. 

אתמול, בנם של הזוג אורי זוארץ חגג את יום הולדתו ה-12 בצל הבשורה המשפחתית העצובה. ועל אף הכאב הגדול, אמו יעל החליטה לנסות לשים בצד את האובדן על מנת לחגוג לבנה האהוב. בפוסט מרגש שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה: "אורי אהוב שלי. לפני 12 נולדת והגעת לעולם.. אהבה ממבט ראשון. אני זוכרת כשעוד הייתי בהריון איתך , ויהלי אחיך הגדול היה בן 3, לא ידעתי אם אוכל לאהוב עוד כמו שאני אוהבת את יהלי. ואז הגעת.. וכולנו נפלנו שבי בקסמך. הסתכלתי לתוך עיניך וחשבתי לעצמי.. כמה הוא חכם.. האינטואיציה שלי היתה נכונה..אני מעריצה את השכל ואת החריפות שלך. ואת הרגישות והלב שלך . מתוקי שלנו". 

בהמשך הוסיפה בהתייחס למותו המצער של הסב: "היום יומולדת קצת שונה, איך אמרת בבוקר על סבא זיגי: 'אין לי את מי לחבק..' אבל אנחנו ממשיכים לצד האבל על סבא כי זה מסתבר שגם זה חלק מהחיים. אני מאושרת שיש לנו אותך. שתמשיך להאיר את העולם ורק שתהיה לי בריא ומאושר. מזל טוב נסיך שלי. ילד של אמא, וגם של אבא".