יו"ר מפלגת נועם אבי מעוז התפטר אתמול (שני) מתפקידו כסגן השר במשרד ראש הממשלה, לאחר שלדבריו גילה כי אין כוונה לקיים את ההסכם הקואליציוני בנוגע לזהות הלאומית היהודית. בין החוגגים את הבשורות המשמחות הם חברי הקהילה הלהט"בית, שמעוז איים על עתידם ועצמאותם במדינה, בין היתר כשדרש להוקיע ממערכת החינוך את הטרנסג'נדרים. 

המנחה אסי עזר שיתף פוסט המתאר את שמחתו על התפטרותו של מעוז וכתב: "יש אלוהים חבר'ה", והוסיף: "יש אור בקצה המנהרה". הבוקר שיגר עזר מסר מפייס ומאחד לפתרון הפילוג והשיסוע וכתב: "בכל יום יש לי שיחות יפות ומעוררות מחשבה עם דתיים ודתיות, שכותבים לי בפרטי". 

אסי עזר (צילום: אור גפן)
אסי עזר (צילום: אור גפן)

"זה בדרך כלל מתחיל בוויכוח על ההפגנות ועל זה שכל צד מרגיש שמשמיצים את השני, אבל זה תמיד נגמר בחיזוק וכבוד הדדי ובתקווה שנפתור את המחלוקת בינינו", כתב עזר בעמוד האינסטגרם שלו. עוד הוסיף וכתב: "שני הצדדים רוצים אותו הדבר, שיקשיבו להם, שיכירו בהם, שיכבדו את הרצונות שלהם ודרך החיים שלהם. הדרך היחידה היא לעצור הכל ולחשב מסלול מחדש. קיצונים משני הצדדים לא יוכלו להביא אותנו לשם. רק השקולים שמכבדים את הדמוקרטיה, הלוואי והם יחזירו את הידיים להגה".

אבי מעוז (צילום: מרק ישראל סלם)
אבי מעוז (צילום: מרק ישראל סלם)