על המסך הם נראים נמרצים וחדורי מוטיבציה לנצח ולעשות מניפולציות על השורדים האחרים כדי לצלוח את מועצות השבט וההדחות, אבל יש לא מעט חומר מעניין לא פחות שנותר על רצפת חדר העריכה, כיוון שההפקה בחרה שלא לחשוף אותו.

אחרי שדיווחנו לכם בבלעדיות כי השורד סהר כהן אושפז במשך הלילה לאחר משימת "השורד האחרון", במהלכה טחב לפיו מקבץ של פלפלים חריפים וסבל מצריבה ונאנק מכאבים חזקים, כעת נודע ל-TMI כי זאת לא הפעם הראשונה שכהן אושפז, והוא גם לא השורד היחיד.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סהר כהן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
סהר כהן בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

על פי המידע שהגיע לידינו, מתברר כי כבר בתחילת הצילומים סבל כהן מזיהום בבלוטות הלימפה שהתנפחו לו בבית השחי. כהן פונה מהאי ליממה שלמה ואושפז תוך כדי שעבר הליך כירורגי לניקוז הזיהום ותפירתו. אבל מסתבר שכהן הוא לא היחיד שנאלץ לקבל סיוע רפואי על האי פעמיים, שכן גם השורדת מאיה קיי חשה ברע, והגיעה למצב של תת תזונה ותת משקל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

מאיה קיי (צילום: צילום מסך רשת 13)
מאיה קיי (צילום: צילום מסך רשת 13)

בעקבות זאת, נלקחה קיי מהשבט למשך יממה שלמה של השגחה, בדיקות וטיפול להם נדרשה. כמו כן, לאורך כל צילומי התוכנית ושהותה על האי, נשקלה הדוגמנית בחדר האחות שעל האי , מבלי שידעו על כך השורדים האחרים כדי לעקוב אחר משקלה ומצבה הבריאותי . 

כזכור, גם הדוגמנית רוסלנה רודינה, שסבלה מתת משקל ב"הישרדות הונדרס" לפני כשבע שנים, קיבלה אישור חריג מההפקה לאכול פרוסות לחם עם שוקולד מה שהפך לביקורת נוקבת להתערבות ההפקה. מרשת 13 לא נמסרה תגובה בעת פרסום הידיעה.