כוכבת "האח הגדול" בדימוס, נופר מור שיתפה את עוקביה באינסטגרם את הסוד אותו שמרה במשך שלוש שנים. משפחתה של נופר מור עברה טלטלה קשה כשגילו לאימה סרטן במוח. אז עברה אימה סדרת בדיקות וסדרת ניתוחים והחלימה אלא שכעת גילו הרופאים כי ישנן גרורות של המחלה.

מור שיתפה את עוקביה בחדשות המצערות ואמרה: "לפני שלוש שנים גילו לאמא שלי גידול בראש. כמובן שהיא עברה סדרת בדיקות מתישה, מטורפת ומהר החליטו להכניס אותה לניתוח. גילחו לה את כל הראש, היה לי סיכות. זה מראה.. אני לא אראה לכם כי זה מכווץ, זה מצמרר וכואב. זה מעביר טלטלה את כל הקרובים והמשפחה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נופר מור על הטלטלה המשפחתית שהיא עוברת (צילום מסך אינסטגרם)

"לא פשוט לי לדבר על זה, אני לא דיברתי על זה בזמן אמת כי חווינו טלטלה מטורפת כמשפחה. אני שרגילה את אמא שלי חזקה ואיתנה כמו איזה בולדוזר, פתאום ראיתי את אמא שלי מתפרקת לי, עמוד התווך של המשפחה. אבא שלי היה מרוסק, האחים - היינו במצב על הפנים", שיתפה מור כשהיא נסערת. 

עוד הוסיפה ושיתפה: "היא עברה עוד ניתוח, אחרי הניתוח הראשון. פתחו לה את האף ועשו לה ניתוח חודרני למוח. אחר כך היא עברה עוד ניתוח בגרון, מסתבר שנשארו גרורות ולפני בערך שבוע היא הרגישה משהו מוזר בעין והלכה לבדיקות. זה חזר, אני מפורקת. אני אפילו לא מסוגלת.. אני משתפת את זה כי אני לא יודעת. המערכת כל כך מטורפת. מעבירים אותנו סדרת טיפולים ובדיקות ומומחים ומה לא. אי אפשר להיפטר מהדבר הזה, וזה נורא". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נופר מור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)