רגע אחרי שחזרו מהחופשה הרומנטית והמנקרת עיניים שלהם בתאילנד, חזרו זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה ובן זוגה הפיינליסט שחף רז לשגרה. רז שהיה במשך שלושה שבועות וחצי רק עם טליה, החליט להתנתק ממנה לערב אחד ונפגש עם הגברים השווים של התעשייה בפתיחת תערוכת קית׳ הרינג, אחד מאמני הפופ ארט המסקרנים והמצליחים בעולם. 

לאחר שחייך למצלמות עם חבריו החדשים לתעשייה - תומר הכהן ובר ברימר, התפנה רז לראיון ל-TMI וסיפר על החופשה עם עובדיה, האם החתונה קרבה מתמיד ומה הדבר המפתיע שלמד עליה מאז יצאו מבית "האח הגדול". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האם שחף רז בדרך להצעת נישואים לטליה? (ראיון: ענת בר לב, צילום: ניב שאול)

הוצאתם לנו את העיניים בחופשה בתאילנד. איך היה?
"היה מעולה. צריך, אם יתאפשר, אני שואף לברוח לחודש פעם בשנה".

תגיד מכל הלאבי דאבי הזה. אתם גם רבים לפעמים?
"אנחנו בזוגיות כמו כל זוגיות, בוודאי. אנחנו מתמודדים כמו כל זוג. אני יכול להגיד שחזרנו הרבה יותר חזקים מתאילנד בהרגשה שלי, זה מגבש. זה עוד משהו שעוברים בזוגיות, חו"ל יחד". 

טליה כתבה פוסט מרגש שהיא לא האמינה באהבה עד שמצאה אותך. אתה מרגיש אותו הדבר?
"אני לא האמנתי שזה קיים בעוצמות האלה. אני מאוד התחברתי, זה קצת הפתיע אותי כי אני לא ראיתי את הפוסט עד שהוא יצא ומאוד התחברתי לאיך שהיא ניסחה את הדברים. שנינו ילדים גדולים ועברנו דבר או שניים ובאיזשהו גיל אתה אומר לעצמך: 'אני אמצא משהו שהוא מספיק טוב ואני אמשיך איתו'. לא ייחלתי, לא חשבתי שיהיה משהו כל כך גדול".

הייתה תמונה ממש רומנטית בטיול שהרבה חשבו שהצעת לה שם. זה עדיין מוקדם?
"אנחנו כן מדברים על חתונה, את השאר אני אשמור לעצמי, מתי וזה. אם זה יצא בתפאורה שזה נראה הצעה - אופס. אין לי מה להגיד. בתאילנד יש הרבה מקומות רומנטים, זה לא בכוונה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שחף רז וטליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שחף רז וטליה עובדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


מה למדת עליכם מאז שיצאתם מ"האח הגדול"?
"אסור לנו לאכול מסטיקים. היא תהרוג אותי שאני אומר את זה. היה אסור לנו לאכול מסטיקים ב"האח הגדול" ואני גיליתי שהיא יכולה לאכול 3-4 מסטיקים בבת אחת. היא לא עושה את זה הרבה, אני מניח שזה טוב כי זה לא נראה לי כל כך בריא אבל היא יכולה לקחת 4 חתיכות וזה מסטיק. כמות לא הגיונית להכניס לפה. אבל את יודעת, אם זה המגרעות שלה אני שמח, אין לי בעיה". 

יש לכם את פינת הבישול יחד. יש תוכניות להפוך לפאוור קאפל טלוויזיוני?
"אנחנו בטח לא נכתיר את עצמנו ככזה. אנחנו בסוף מתעסקים בלעשות את הזוגיות שלנו חזקה קודם כל. איך שזה יוצא החוצה ונתפס, כמעט לא בשליטתנו, אבל אנחנו זורמים עם זה. לפעמים דברים קורים, זה נראה ככה? אני לא יודע. גאווה גדולה אני מניח. בנינו אנחנו מתעסקים בזוגיות שלנו כמו כל זוגיות". 

שחף רז (צילום: שוקה כהן,לנס הפקות)
שחף רז (צילום: שוקה כהן,לנס הפקות)