חמישה ימים עברו מאז שהחליטה יהודית באומן להעביר את בתה קארין, שמצבה הולך ומחמיר, לטיפול ביתי, כשהיא במשקל של פחות מ-28 קילו ולוותר על האשפוזים בבית החולים. אמש פנתה יהודית לעוקביה ושיתפה כי היא בעצמה סובלת מבעיות רפואיות, כשהיא מבקשת מהעוקבים להפסיק עם התגובות הקשות על בן אל תבורי, שלא תומך בהם כלכלית ומהללת את שימי על העזרה הלא מובנת מאליה שהוא מעניק לבתה החולה.

"יש שיפור ברצון, אנחנו עושים את כל המאמץ להתחיל בקטנה. שלבים שלבים, מחר נלך לאיכילוב לבדיקות שגרתיות פעמיים בשבוע אנחנו שם כדי להיות תחת מעקב. אני משעה שבע פה בבוקר, אני מנסה לחזק אותה, שימי ישן כרגע, הוא עוזר באמת מכל הלב ומפרנס מה שהוא יכול, הוא גבר לתפארת ודוגמא להרבה גברים שהוא לא האבא הביולוגי ובכל זאת עושה מה שהאבא הביולוגי היה צריך לעשות", שיבחה את שימי ועקצה את אביה של קארין: "זה שיושב לו בדרום אפריקה עם בחורות, ושוכח שיש פה ילדה שזקוקה לתמיכה של האבא".

קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)
קארין באומן, יהודית באומן, שימי תבורי (צילום: באדיבות המשפחה)

בהמשך סיפרה: "אני מתעוררת בבוקר למציאות לא פשוטה ושומרת שהיא לא תיפול, או תהיה בדיכאון. קארין לא יכולה לעשות דברים בזכות עצמה, אני לא מקנאה באימהות שעוברות אותו דבר. זה מתח רצוף נון סטופ". כמו כן, עוד פנתה לעוקבים וביקשה: "אני מבקשת לא לתת תגובות רעות, היא קוראת את זה ובמקום לעודד זה מוריד למטה".

בהתייחס לשאר בני המשפחה היא הסבירה: "אם מישהו חושב שבן אל או הילדות שלי יכולים לעזור אז תפסיקו עם זה, הבנות שלי עזרו לי במשך שנים רבות בשכירות. כששימי לא היה בחיי ולא עבדתי כי הייתי צרכיה לרוץ בין בתי חולים. אני לא מספרת הרבה על המצב הבריאותי שלי אני לא רוצה להשמיע את קולי בהקשר לעצמי אבל הסבל הוא רב, יבוא יום ותדעו מה אני עוברת לא רק נפשית אלא פיזיולוגית מכל המתחים האלה".