השחקנית חן אמסלם, בדיוק כמו מפורסמות רבות אחרות, מקדמת מספר מוצרים ברשתות החברתיות, אלא שהפעם נראה שהיא עשתה שימוש שנראה בעיניי רבים לא נכון ולא רגיש במחאה נגד הרפורמה המשפטית וחטפה אש וביקורת ברשת. אמסלם הצטלמה עם מוצר אותו היא מקדמת וכתבה: "עיניים עייפות ועצבות לנוכח המצב במדינה אך מלאות תקווה ואמונה שבעזרת השם יהיה בסדר. מזל שיש את ג'ל העיניים של (שם החברה) שיגרום לי להרגיש קצת זוהרת בתקופה הזאת. שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים, שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב מחשבות ודאגות. תנו לגדול בשקט". 

חן אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חן אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הביקורת לא איחרה לבוא ובין היתר נכתב: "מה אלו? נכון זה צמיגים ממש כמו שיש היום במחאה ושורפים אותם תדעו לכם שאת הצמיגים שאתם שורפים אני מחליף רק בצמיגי אילן צמיגי אילן חברים שהם גם צמיגים". עוד נכתב: "דוגמה מעולה לאיך לא עושים RTM נכון. ולדעתי זה יעשה יותר נזק. לא יודע מה עבר על המנהלי מותג שאישרו כזה דבר ואיך אף אחד לא עצר את זה בדרך".

אמסלם שכנראה הבינה שהפרסומת בחסות המצב המדיני השביר פחות מוצאת חן בעיני הקהל שלה, החליטה למהר ולהסירה. בין היתר נכתבו בדיחות שונות וחיקויים שונים לדמותה, ואפילו חברת דומינוס פיצה החליטה לעלות על הגל של הביקורת ושיתפה פרסומת ברשתות החברתיות ברוח הדברים.