מלכת היופי בדימוס ואשת האיפור, רוית אסף, מזהירה בפני טרנד הרזון שחזר לאחרונה לתפוס כותרות. כל זה עולה לכותרות בעקבות אייטם שפרסמנו על בר רפאלי, על כך שקיבלה ביקורות נוקבות כי היא מעודדת הפרעות אכילה, ובעקבות תגובתה של יהודית באומן לפרסומים שלנו, שפנתה לבר רפאלי וביקשה ממנה לחנך את ילדיה לדברים חשובים יותר בחיים. כעת רוית אסף נכנסת לתמונה ומתריעה.

מלכת היופי בדימוס פונה לאימהות ומתחננת בפניהן לעקוב מקרוב אחר בנותיהן. "יש רזון שהוא לגיטימי וגנטי ויש רזון שהוא הרסני, שאנחנו הופכות את החיים שלנו ומאבדות כל צלם אנוש", אמרה אסף ושיתפה על קריירת הדוגמנות שלה בשנות התשעים, בהם נתבקשה מהסוכנות בספרד להשיל חמישה קילוגרמים ממשקלה, אך החליטה שזה לא נכון ולא בריא לה ולכן עצרה את זה.  

רוית אסף (צילום: אור גפן)
רוית אסף (צילום: אור גפן)

"אני הצלחתי לעצור את זה, אבל הילדות שלנו לרוב לא עוצרות את זה", אמרה והוסיפה פנייה לאימהות: ״אני מתחננת אליכן אימהות, שימו לב מה קורה אצלכן בבית. אם הילדה שלכן מסתכלת כל היום במראה או פתאום היא לא אוכלת כל היום כי היא הולכת לים בצוהריים או רוצה לקנות ג'ינס קטן במידה. גם לי יש ילדה מתבגרת בבית וזה החברות והסביבה. אני מלווה ילדות אנורקסיות ונמצאת במחלקות בבתי החולים, אני רואה מה קורה שם, כואב הלב".