אנו חיים בעידן בו קודי הקופון וקהל הלקוחות של המשפיעניות הם הקשר הכי יציב שנראה בתעשיית הבידור. דוגמניות, יוצאות ריאליטי, זמרות, שחקניות וכל מי שרק עלתה לתודעה, מקדמות מדי יום מותגים שונים באמצעות קודי קופון, שמטפחים גם להן את הכיס. מי שהחליטה לצאת מהמשוואה היא לא אחרת מאשר רוסלנה רודינה, שהצהירה: "מרגישה שזה לא אני".
רוצים לדעת מניין האנגלית שלי: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>>
בסטורי שהעלתה אמש (ג') לעמוד האינסטגרם שלה היא פנתה אל העוקבות שלה והסבירה: "היי חברים, הגעתי למסקנה והחלטה שנכונה לגביי בלבד - להפסיק עם הקוד קופון וכל הקישורים למיניהם. אני מאוד מאמינה שבמותג ובמה שאני יכולה לתת ולפעמים זה מרגיש שזה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני. אני בעד לקדם מוצרים של דגל כחול לבן, אבל בצורה שהיא באמת יותר אותנטית ומתאימה ונכונה לי".
בהמשך הוסיפה: "מרגיש לי פשוט שזה קצת הלך לאיבוד ואהיה שמחה להיות חלק ממותגים שהם לאורך הזמן ולהיות מזוהה עם זה בצורה יותר ארוכה ואותנטית ופחות להחליף כל פעם מוצר כזה או אחר. אני יודעת שיש פה ויתר מטורף על כסף מטורף, אבל אני מרגישה שזה לא אני ואני כן רוצה להמשיך לעבוד בדרכי כמו שהייתי רגילה".