הזמרת הקטלאנית רוסליה (30), התפוצצה בשנה האחרונה עם אלבום האולפן השלישי שלה "MOTOMAMI" שהפך לאחד הנמכרים ביותר בשנת 2022 ולאחריו הגיע כצפוי טור עולמי שהפך גם הוא לסולד אאוט בקצב מסחרר. הזמרת שהפכה את הקול המיוחד שלה לקריירה שמגלגלת מיליוני דולרים בשנה, נראית כמו אחת שפשוט נולדה למעמד הזה, אולם TMI גילו שלא תמיד היה כך הדבר.

View this post on Instagram

A post shared by LA ROSALÍA (@rosalia.vt)

מסתבר שהרבה לפני התהילה העולמית, הלהיטים ושיתופי הפעולה מעוררי הקנאה שלה (תשאלו רק את בילי אייליש, ג'יי באלווין וטראוויס סקוט), ניסתה רוסליה את מזלה בתחרות כישרונות ספרדית ואיך נאמר בעדינות, הצלחה לא כל כך היתה שם. 

¡Tú sí que vales!, "אתם שווים את זה" בתרגום חופשי, היא תכנית כישרונות ספרדית שעלתה לאוויר בספרד בשנת 2008 ובה מתמודדים אנשים מכל תחומי האמנות – משחק, ריקוד, שירה וסטנדאפ על המקום הראשון ופרס כספי נכבד. הכוכבת הענקית, אז נערה מתבגרת בת 15 ללא כל ניסיון, ניסתה את מזלה והופיעה מול שופטי התכנית עם שני שירים – האחד בספרדית והשני באנגלית, אולם למרות שמדובר באחת הזמרות הטובות ביותר בעולם היום, רוסליה פישלה בענק.

בסרטון שיופיע לצערה לנצח באינטרנט, הכוכבת מזייפת בשני השירים ונראית כמו אחרונת החובבניות שלא מודעות לעצמן ומנסות לשיר בכוח. השופטים כצפוי, לא התחברו ופסלו אותה מיד, בלי לדמיין בכלל שעומדת מולן מישהי שהולכת בעתיד למלא אצטדיונים עד אפס מקום. 

למזלה, ולמזלנו, רוסליה עבדה קשה על היכולות הווקאליות שלה וככל הנראה, לא נמצא עוד סרטונים מביכים כאלה שלה בעתיד. היא אגב, התארסה רק לאחרונה לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, הזמר הפוארטו ריקני ראו אלחנדרו, בהצעת נישואין שנחשפה בקליפ שהוציאה. 

View this post on Instagram

A post shared by LA ROSALÍA (@rosalia.vt)