בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי הזמרת מירי מסיקה הוזמנה להופיע בחגיגות יום העצמאות בטירת הכרמל במסגרת מופעי העיר, אלא שרובם המוחלט של התושבים, תומכים בממשלה ומשתייכים לצד הימני של המפה הפוליטית, יצאו במחאה נגד הופעתה של הזמרת הגדולה. זאת, לאחר שמסיקה כזכור עמדה בשבועות האחרונים על במות ההפגנות נגד הממשלה וההפיכה המשפטית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תושבי העיר יצאו במחאה נגד הופעתה של מסיקה, דרשו מראש העיר לבטל את הופעתה ואף איימו שיהרסו את החגיגות. למרות איומי התושבים, ראש העיר לא נענה לדרישתם ולא ביטל את הופעתה של הזמרת בעיר. כפי שפורסם לראשונה ע"י אדיר לחקים כתב הצפון של ערוץ 14, רגע לפני שתעלה על הבמות השונות ברחבי הארץ, החליטה הזמרת לעשות מעשה מפייס של קירוב לבבות.

מסיקה פנתה למארגני המחאה נגדה וביקשה להיפגש איתם ועם התושבים שמתנגדים על מנת לנהל דיון מתורבת ומכבד בין הצדדים. בפוסט ששיתף אלון טובינו, אחד ממארגני המחאה  נגד הזמרת בטירת הכרמל כתב: "בתחילת השבוע יצאנו מנהיגי המחאה בקמפיין ענק עקב הרעש הגדול סביב הזמרת מירי מסיקה. חשוב לי לשתף אתכם שביממה האחרונה מירי פנתה אלינו מיוזמתה ומהטלפון הישיר שלה, בניסיון ליצור הדברות, ולגשר על הפערים".

בהמשך פירט: "היא ביקשה ממני את התיווך בינה לבינכם, התושבים, ולשמוע את הצד שלנו אשר מתנגדים להופעתה בעיר בערב יום העצמאות  שעתיד להתקיים בשלישי הקרוב. הוסבר לזמרת כי תושבי העיר טירת כרמל באשר הם דוגלים ומעודדים ריבוי דעות ושהכעס ומה שהבעיר את השטח זה בעצם הגישה שלה כלפי מצביעי הימין בפרט, וכלפי הממשלה  ככלל, שנבחרה ברוב עצום של 64 מנדטים". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"העם, הוא זה שאפשר לממשלה את הקמתה , נאמר לה בנוסף כי רוב תושבי העיר אינם מעוניינים כי כספי הציבור יהיו מיועדים לזמרת שיוצאת כנגדנו הרוב הימני וכידוע בטירת כרמל בבחירות האחרונות כ-70% מכלל קהל הבוחרים נוקזו לממשלת הימין. אני חוזר ואומר; פנינו לשלום, אני בעד איחוד העם, בטח ובטח ביום משמעותי כזה, של חגיגות  העצמאות ה-75 למדינת ישראל. אנו נציגי המחאה יחד עם הזמרת מאוד מעוניינים להיפגש לפני המופע, במטרה להתפייסות ולקירוב לבבות".