לאחרונה נחשפה מערכת היחסים של גל רובין עם כוכב "בואו לאכול איתי" מודי (מחמוד) צפורי. התגובות ברשת נגד הקשר לא איחרו להגיע וכעת רובין מגיבה בסרטון ארוך בחשבון האינסטגרם שלה.

כך רובין אומרת: "עד היום התגובות די עברו לידי. אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים. אם אין לך משהו טוב לומר סתום ת'פה. ואל תדון אף אדם עד שתגיע למקומו, ובעצם זה כל מה שהתורה מושתת עלייה. אהבת חינם לדון כל אדם לכף זכות. הרי מי אתם שתשפטו מישהו? זה הרי מידה אלוקית לשפוט מישהו, איפה אתם עם המידות שלכם לשמור על הפה שלכם ועל הידיים שלכם?".

גל רובין על מערכת היחסים שלה עם מודי צפורי (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

עוד כוכבת הריאליטי מסבירה: "חוץ מזה שזה לא הקהל שלי, אני לא מכוונת לקהל שהוא ברברי וצ'רצ'וחי שלא יודע לשלוט בפה שלו, שהוא יורק אש, שהוא מזלזל באנשים. אני מכוונת לקהל שהוא מכבד כל אדם באשר הוא, שלא משנה מה הצבע עור שלו ולא משנה מאיפה הוא מגיע, ומה שמשנה זה עבודת המידות שלו והאופי שלו".

גל רובין (צילום: יחצ)
גל רובין (צילום: יחצ)

רובין מסיימת עם החוויה שלה על החיים כמישהי שהיא לא מהעדר: "אני חיים שלמים הובלתי לבד. אני התגרשתי בכוחות עצמי ויצאתי בשאלה בכוחות עצמי. וגם שם לרלרו עליי וגם שם לעגו לי וגם שם הצביעו עליי. תמיד הייתי שנויה במחלוקת, וגם שם עשו עליי איזשהו חרם. אני פשוט לא עדר, ואני אחלה של בן אדם. אני בן אדם טוב. שלא מתנשא מעך אף אחד, שלא שם את עצמו בעליונות מעל אף אחד". 

גל רובין (צילום: אביהו גורזאד)
גל רובין (צילום: אביהו גורזאד)