אילנית לוי ואלירז שדה הגיעו לאירוע ארוחת שבועות חלבית של תנובה ונהנו מגבינות יין, הרכבת טנא ושירה בציבור עם שרהל'ה שרון. לא ברור מדוע, אבל TMI נקרעים מצחוק רק מלכתוב שורות אלה. לאירוע המדובר, הגיעו אורחים נוספים כמו ההריונית קורין גדעון, אסי ישראלוף, ירדן הראל, אור שפיץ, ישראל אהרוני ואחרים. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ירדן עראל, קורין גדעון ואילנית לוי באירוע תנובה  (צילום: אור גפן)
ירדן עראל, קורין גדעון ואילנית לוי באירוע תנובה (צילום: אור גפן)

כשהם מעונגים ומבושמים מגבינות עשירות בעובש , יין וזיופים, חשפו לוי ושדה את התוכניות לקריירה העתידית של בתם המשותפת אריאה. הזוג האהוב עמד מול עדשות המצלמה ונשאל האם בתם אריאה הולכת בעקבות האמא והאבא. "מתפללים על זה שלא, אבל יש לה ניצוצות היא אוהבת קהל היא אוהבת להתחפש, לעשות הצגות, המימיקות מאוד מוגזמות, אני לא יודעת ממי היא ירשה את זה" אמרה לוי בציניות והמשיכה: "אנחנו גרים ליד מכון ויצמן, יש לנו שאיפה או זה או זה, יש לה את כל האופציות, הכל פתוח".

אילנית לוי ואלירז שדה בראיון על ביתם הקטנה אריה (צילום :מערכת TMI)

על חלוקת התפקידים ביניהם בבית, אמר שדה: "אני מכין הכנות. פס קר, פס חם, והיא המרכיבה את המנות, אני הפועל והיא המנהלת. גם ברמת הניקיון אני השתפרתי חייב לפרגן לעצמי על זה".

עוד שיתף שדה על הקריירה החדשה בערוץ החדשות ונשאל על הקאמבק הטלוויזיוני: "קאמבק זה גדול, קאמבק זה לא לאלה שנעלמו לעשרים שנה? זה יותר לכיוון של אקטואליה ופוליטיקה, כיוונים שנגעתי לפני שנתיים שלוש כי כן רציתי למצוא מקום נכון לומר את הדעות שלי. " לוי הוסיפה: "אני בעיקר חושבת איך מסדרים את הלוז" .

אילנית לוי, שרה'לה שרון ואלירז שדה (צילום: אור גפן)
אילנית לוי, שרה'לה שרון ואלירז שדה (צילום: אור גפן)