גל רפאלוב, אישתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, חשפה היום (שני) כי סבלה לאחרונה מתת-תזונה. "כולם כבר יודעים שביוני ליאור עבר למכבי חיפה... החלטתי שהשנה הזאת אני והילדים נשארים בבלגיה. זאת הייתה חצי שנה מאתגרת. שלושה ילדים, עסק, בית ועוד מלא דברים שהתמודדתי ביום יום", היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה.

לאחר שהטיל פצצה: אדוה דדון מגיבה לפרידה המפתיעה של תמיר סטיינמן
הבן של אייל ברקוביץ' תוקף את אלמוג כהן: ״בן אדם מסכן ודומה לקוף״

גל רפאלוב  (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
גל רפאלוב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

רפאלוב המשיכה: "הרגשתי שפשוט הכל סוגר עליי. היו עוברים ימים שבקושי והייתי אוכלת, היה מגיע הערב והייתי אוכלת תפוח והולכת לישון. הרגשתי את הגוף שלי קורס, לא היה לי תיאבון, לא רציתי לאכול, ההתמודדות הנפשית הזאת גרמה לי לקרוס. אני זוכרת שיחות על גביי שיחות שליאור היה אומר לי שאני רזה מידי ומה קורה לי ולמה אני לא אוכלת. הרגשתי שהוא לא מבין אותי הרגשתי שאף אחד לא מבין אותי".

גל רפאלוב (צילום: ללא קרדיט)
גל רפאלוב (צילום: ללא קרדיט)

"לא היייתי מסוגלת לאכול, הייתי כבויה ובעיקר עושה הכל על אוטומט עד שבסוף ספטמבר החלטנו שזהווווווו אני חוזרת!!! הרגשתי שאני לא בריאה ואולי אני צריכה טיפול, אני מטפלת בכולם ודואגת לכולם אבל מה איתי?! איך אמא שלי תמיד אומרת אמא מאושרת ילדים מאושרים.
החלטתי שזהוו זה סוגר עלייי. ואז הגיעה השבת השחורה, הכל השתנה וחזרתי לפה. עבדתי על עצמי, על הנפש, אין דבר כזה יותר ״לדלג״ על ארוחות,אני חיה אורח חיים בריא אם זה מבחינת אימונים תזונה מתכונים בריאים,וחשוב לי להעביר את זה לילדיי שאמא היא אמא בריאה!! היא אוכלת, היא מתאמנת, היא חזקה ואין דבר כזה להשאר רעבה או ללכת לישון בלי לאכול!!".

גל רפאלוב (צילום: מערכת TMI)
גל רפאלוב (צילום: מערכת TMI)

"אני רואה את התמונות ואני לא מאמינה שזאת אני", הודתה רפאלוב. "להיות רזה זה בסדר, כל עוד את בריאה, אוכלת וחיה אורח חיים בריא.
אז כן, הייתי בתת משקל, אני לא מאמינה שעברתי את זה. היום אני שלמה כדי לדבר על זה. ואם אני יכולה לשנות משהו אפילו אצל מישהי אחת שמתמודדת עם זה, עשיתי את שלי".