לאחר שפאולה רוזנברג הביעה את שמחתה על החלטת בג"ץ שלא להעניק פטור גיוס לחרדים, מגיש הרדיו קותי סבג תקף אותה בתגובה לפוסט שהעלתה בנושא: "אתם בכלל לא גרים בארץ פאולה, עזבתם אבל העיקר שהחרדים קיבלו מכה, לא משנה שבג"צ הפך חוק של ממשלה נבחרת בזמן שהוא ממונה על ידי עצמו". בסוף דבריו עקץ אותה: "ממש דמוקרטיה, בעזרת ה' גם זה לא יקרה, יש נדל"ן בקפריסין!".

יעל בר זוהר נשברת: "מה שנשאר לטפל בו זה המצבה"
הנהג האפל: צלמי הפפראצי סינוורו את בן אפלק וכך הוא הגיב להם

פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)
פאולה רוזנברג (צילום: רונן פדידה)

קותי סבג (צילום: אסף לב)
קותי סבג (צילום: אסף לב)

רוזנברג השיבה לדבריו וכתבה: "קותי יקר, האמת שלא דיברת איתי ולכן אתה לא באמת יודע מה קורה איתנו, אולי קראת איזה מדור רכילות או טוקבקים. אני לא נוהגת לעשות דיונים כאלה בתגובות אבל חרגתי ממנהגי כי אני באמת מעריכה אותך בתור מישהו שבעצמו יודע את ההבדל בין רכילות לחיים אישיים".

תגובת קותי סבג לפוסט של פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תגובת קותי סבג לפוסט של פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיד לאחר מכן המשיכה: "ולגבי בג"ץ וממשלה נבחרת, אשמח לדבר איתך באריכות, זה נושא שמרתק אותי ממש, עד כדי שבתור סטודנטית למשפטים לימדתי אזרחות בבית ספר כדי שיגדל פה דור שמבין את הזכויות והחובות של שלטון נבחר ואת תפקיד בית המשפט. כרגע נדמה שאנשים לא מבינים בכלל מה התפקיד של כל רשות, נהיה סלט שלם. לממשלה נבחרת אין מנדט בלתי מוגבל לקבוע החלטות שאינן תואמות את שלטון החוק - פה בדיוק נכנס תפקיד בג"ץ. ככה נראית דמוקרטיה מתפקדת".

סבג כתגובה ענה בקצרה: "תסמכי עליהם כאילו מדובר באויב. ממש בושה", ורוזנברג השיבה לו: "מי האויב?", "שופטי בג"ץ? הם הבושה שלנו?".