עינב בובליל הגיעה למיזם של קבוצת עזריאלי, Azrieli Pop Up Academy, לצד בעלי מותגי אונליין מוכרים מאוד כמו רוסלנה רודינה, טליה עובדיה וינאי פרישר גוטמן ודיברה עם TMI על הווילה החדשה שבנו היא ובעלה אלי באשקלון, המצב הבריאותי המורכב שלה שמונע ממנה לאפר כלות וגם, על התקרית המלחיצה שהביאה את בתה הקטנה ריף למיון ואותה לאיבוד עשתונות. צפו:

עינב בובליל בריאיון (צילום :מערכת TMI)

"היום אנחנו ב-Azrieli Pop Up Academy, שבעצם נלמד בקורס עם בכירי המשק והאנשים הכי תותחים שיש, איך להוסיף את האונליין לאוף-ליין. נקים פופ אפ בסוף המיזם הזה, כל אחד והמותג שלו ונראה אנשים פנים מול פנים, אנשים שרוצים לרכוש בחנויות, ונלמד לעשות את זה בדרך הטובה ביותר".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נכנסתם לא מזמן לבית החדש שלכם, איך אתם?
"אנחנו מצוין, ברוך השם. עבדנו מאוד קשה המון שנים כדי לבנות את הבית הזה ולהגיע אליו, וזהו הגענו לנחלה שלנו עם חמשת ילדינו, ברוך השם. שיהיה שם רק בריאות ושמחות בעזרת השם".

אנשים נוטים להצניע את רכושם ואתם מאוד מתעדים. אין פחד מביקורות?
"ביקורות על מה? גנבתי משהו ממישהו? לקחתי גזל ממישהו? לא הבנתי. אני ובעלי נשואים 15 שנה כפרה, אני עובדת מגיל 15. מי שיש לו ביקורות שיבוא לקחת את הפרצי דיסק שיש לי בעורף, את הורידים שיש לי ברגליים, שיבוא לקחת אותם. עבדתי כמו חמור מגיל 15. בת כמה אני, 40 עוד מעט? תעשי חשבון, מגיל 15 יום אחד אני לא נחה. עבדתי קשה, שום דבר לא בגניבה". 

עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)
עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)

מאמינה בעין הרע?
"לא, אני מאמינה בעין טובה. בואי, גם בניתי בית באשקלון, לא בתל אביב. זה לא בית של איזה 40 מיליון. כפרה, קניתי שטח באשקלון בקטנה, אחי בנה לי את הבית, את יודעת בסוף עזרו לי עם הריהוט והפרסומים והכל, והכל הכל בעשר אצבעות והרבה תפילות".

מה שלום ריף? שמענו שהיא נפצעה.
"נפל עליה כיסא בר גדול ענק על העיניים. היא התנפחה והתחילה להקיא. הייתי איתה בבית חולים, במיון. עכשיו היא בסדר, היא רק כמו הפצוע האנגלי, כולה פצועה, עין אחת סגורה. אבל היא בסדר, זה רק מכות יבשות וזה יעבור בעזרת השם. פחדו שיש לה זעזוע מוח או חס וחלילה משהו בארובת העין. עשינו בדיקות והכל בסדר".

איך מרגישים שדבר כזה קורה לבת שלך?
"אני? התחלתי להרביץ לעצמי על הראש כמו משוגעת. עמדתי וראיתי את הכיסא נופל עליה ובמקום ללכת אליה התחלתי להרביץ לעצמי על הראש, הרבצתי והרבצתי. היתה מולי מנהלת החשבונות שלי, בדיוק היינו בפגישה והיא לא הבינה מה קרה. בסוף רצתי כמו משוגעת אליה. אוי ואבוי זה היה מטורף".

סיפרת שגם בגלל המצב הבריאותי שלך, הפסקת לאפר כלות. איך את?
"אני מטפלת בעצמי ברוך השם. יש לי באמת ארבעה פרצי דיסק בעורף והגעתי למצב שאני כבר לא יכולה לאפר, כי פשוט הידיים שלי היו נרדמות וחלק באצבעות היה רועד. אז כבר הייתי סובלת כל יום, וזה לא משהו שמגיע לכלה שסוגרת אותי. מגיע לה שאני אגיע בשיא הכיף ושיא האנרגיה, להרים לה את היום ולא לבוא גמורה מכאבים. גם עשיתי שאלת רב והתייעצתי איתו, וכרגע אני בהפסקה מזה עד שאני אטפל בעצמי ואבין מה אני מחליטה. בריאות זה הדבר החשוב מהכל, השאר הבל הבלים". 

אולי זה הזמן להוריד קצת רגל מהגז?
"ההורים שלי אמרו לי - 'עינב אולי באמת הגיע הזמן להוריד קצת רגל מהגז, לנוח קצת'. אמרתי להם שאני לא יכולה. ששכבתי בבית, בלי יכולת לעשות דברים בזמן שהייתי עם כאבי תופת והרגשתי שאני קמלה, שאני נובלת. אני לא מסוגלת, אני לא מסוגלת". 

עינב בובליל (צילום: אור גפן)
עינב בובליל (צילום: אור גפן)