> אלפים הדרימו לבאר שבע, לניחום אבלים אצל יו״ר ש״ס אריה דרעי, שישב שבעה על פטירת אחיו, הרב יהודה דרעי, רבה של העיר. בין המנחמים היו רה״מ בנימין נתניהו, בני גנץ וגדי איזנקוט לצד רבנים ושרי הממשלה ואפילו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שחתול שחור עבר בינו לבין דרעי בחודש האחרון. אבל אין ספק שהמפתיע מכולם היה יו״ר ש״ס לשעבר, אלי ישי, שהגיע אף הוא וניחם אישית את דרעי.

אלי ישי, זהו? המלחמה הסתיימה?
מקורב לאלי ישי מסר בתגובה: ״אלי ישי יהודי אציל. למרות המשקעים והיריבות הפוליטית, אריה דרעי יושב שבעה על טרגדיה קשה במשפחה. אלי יודע להפריד ולשים את היריבות הפוליטית בצד וללכת לנחם. מבחינתו, לא הייתה אופציה לא לנחם".

אריה דרעי ואלי ישי  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אריה דרעי ואלי ישי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

- דורון נשר, 70, נפרד מאשתו השנייה, נילי, ועובר להתגורר ביפו. אשתו הראשונה הייתה זוהר בר לב, בתו של הרמטכ״ל חיים בר–לב ז"ל.

דורון, הנשר נחת במקום אחר?
“אני לא מעוניין להגיב".

> דרור אידר, פובליציסט “ישראל היום" ומי שהיה שגריר ישראל באיטליה, לא יכול להסתיר את סלידתו מרוג׳ר ווטרס ונזכר בסיפור מהעבר. לדבריו, בתחילת פברואר 2020, כחצי שנה לאחר שהגיע לאיטליה, עמד להתקיים הפסטיבל השנתי בסן רמו, שבו בוחרים את השיר של איטליה לאירוויזיון. הנהלת הפסטיבל התגאתה בסרטון שהכין ווטרס במיוחד לפסטיבל. כבר אז היה ידוע סולן הפינק פלויד לשעבר בעמדותיו האנטישמיות, בתמיכתו בארגוני החרם על ישראל ובשלילת קיומה של ישראל כמדינה יהודית. כשאידר שמע על כך, הוא החליט שווטרס לא יופיע, ויהי מה. הוא הצליח להגיע לסמנכ״ל הטלוויזיה האיטלקית. בשיחה איתו סיפר לו על האנטישמיות של ווטרס, הביע את מחאתו ולא הבין איך איטליה נותנת במה לאיש אנטישמי שכזה. שעתיים לאחר מכן אידר קיבל הודעה שהסרטון של ווטרס הוסר ולא שודר. התירוץ הרשמי לתקשורת היה מחסור בזמן. למחרת פרסם העיתון האיטלקי “קוריירה דלה סרה" את הסיבה האמיתית: עמדותיו האנטי־ישראליות והאנטישמיות של האיש.

אידר, אילו תגובות קיבלת על הסיפור הזה?
“המון תגובות, שבחים רבים וכמה אני חסר עכשיו בשירות החוץ של ישראל".

דרור אידר (צילום: ג'ני אדמוב)
דרור אידר (צילום: ג'ני אדמוב)

> בובת ״חיבוקי״, שהפכה למרגיעה הלאומית של ילדי ישראל, תככב בקרוב בסדרה בערוץ יויו, מבית ערוץ הילדים. בסדרה טל מוסרי, האבא, ינסה לסייע לילדה שלו, כוכבת הילדים סתיו בכל מיני צבעים, באמצעות הדרכה וייעוץ של ד״ר שי חן גל, הפסיכולוג הראשי של קבוצת עמל ומעבר, ומי שפיתח ועומד בראש תוכנית "חיבוקי" בארץ, שמאז פרוץ המלחמה הרגיעה מעל 10,000 ילדים מהדרום והצפון.

טל מוסרי, סתיו בכל הצבעים, ד״ר שי חן גל (צילום: ורד אמיר)
טל מוסרי, סתיו בכל הצבעים, ד״ר שי חן גל (צילום: ורד אמיר)

> עדי שילון, 63, נחתה בשני השבוע בישראל היישר לצילומי הקמפיין הראשון שלה עבור מותג ההלבשה התחתונה ג'ק קובה. את פניה קיבלה פרלה זייברט, מבעלות החברה.

עדי שילון, פרלה זייברט קובה (צילום: ערן לוי)
עדי שילון, פרלה זייברט קובה (צילום: ערן לוי)