לפני שבוע פורסם כי השורדת בדימוס ספיר קשתי מאושפזת כבר שלושה שבועות בבית החולים כשהיא סובלת מכאבים קשים בבטן, נשירת שיער ואיבוד הכרה. "לא יכולתי לקום מהמיטה, לא לישון לא לאכול," שיתפה קשטי ממיטת בית החולים. אלא שאנחנו שמחים לעדכן כי קשטי השתחררה מבית החולים ומשתפת שלמרות שעברה ניתוח חירום הרופאים לא מצאו מה יש לה.

ספיר קשתי (צילום: רפי דלויה)
ספיר קשתי (צילום: רפי דלויה)

בסרטון שהעלתה מביתה, שיתפה את הדברים הבאים: "השתחררתי מבית חולים. תקופה לא פשוטה אני מודה, אבל זה חלק מהאנושיות. לא הייתי כאן למעלה משלושה שבועות והרגשתי צורך להסביר לאן 'נעלמתי'". קשתי סיפרה איך הכל התחיל: "מאז שחזרתי מהישרדות היו לי כאבים חזקים בצד שמאל של הבטן התחתונה, חייתי עם הכאב, התאמנתי עליו ממש 'נירמלתי אותו'. לפני כשלושה שבועות קיבלתי התקף עז עד איבוד הכרה ומשם הובלתי לבית חולים".

כוכבת "הישרדות" מרחיבה על ההליך הרפואי הקשה: "עברתי ניתוח חירום בבטן במשך שעתיים בתקווה לפתור את הבעיה, אך גם זה ללא הצלחה. יש מצב שהיינו מאוד פזיזים בכניסה לחדר ניתוח בצורה כל כך מהירה, אבל החוסר אונים גובר על הכל ואיתו גם החוסר ודאות. נשארתי באשפוז עם הכאב שלשמו הגעתי וגם התאוששות מהניתוח (אבל כן, עדיין לא ידוע מה יש לי)".

השורדת סיפרה מדוע היא משתפת: "המצלמה כרגע מבחינתי נפתחה עוד הרבה מעבר להסביר מה קרה לי - היא לומר לכם תעריכו, דברים שהיו נראים לי כחלק 'משגרה' - לאכול, לשתות, להתקלח הפכו לבלתי אפשריים לבד. תמיד אני מודה על מה שיש (עושה ברכות השחר כמובן) אבל אני חושבת שכשאתה עובר באמת משהו רע אתה עוד יותר מעריך את הטוב, תמיד הערכתי אבל החיים גרמו לי עכשיו להעריך עוד יותר".

ספיר קשתי על החוויה שלה בבית החולים (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)