ליבנת אורינובסקי ומתן ניסטור הם אחד הזוגות שמעוררים שיח רב ברשתות החברתיות. אם אתם לא מכירים את השניים, מדובר בזוג יזמים שיצר לעצמו קהילה של עוקבים הדוקים ברשתות החברתיות ותכנים רבים שלהם מעוררים עניין רב ולרוב בפן השלילי. כך יצא, שאורינובסקי התפוצצה ברשתות החברתיות עם ההצהרה לפיה "אין לה חברות שכירות כי אין לה על מה לדבר איתן" וניסטור עם העובדה שחשפה זוגתו, לפיה הוא הסביר לה שאם היא לא תשמור על כושר הם לא יוכלו להיות יחד. 

למרות ששידרו אחדות וזוגיות יציבה, הודיעה היום (שני), ליבנת ברשתות החברתיות כי השניים נפרדו אחרי שלוש שנים. גם מתן הודיע על כך לעוקביו וכתב שהיה עצוב בימים האחרונים. לצד התגובות החיוביות, היו כמובן תגובות מבקרות שכן אנשים טוענים שמדובר היה בזוגיות לשם יח"צ וכי השניים היו במערכת יחסים לא בריאה לטענתם.

מי שצד את עינינו, היה המגיש עם הפה העצום חיים לוינסון, שפנה ל-X ונתן את דעתו העוקצנית כמובן, כשכתב: "לכתוב טור חירום בפרשת לבנת ומתן?". התגובות לציוץ לא איחרו להגיע וביניהם: "אולי הוא מצא עבודה בתור שכיר?", "זה סיבוב יח"צ קלאסי ואתה לגמרי משרת את המטרה" ו-"מי אלה"?. כך או כך, הפרידה הזו מייצרת רעש רב במדיות החברתיות, ואנחנו נהיה כאן לעקוב בהתפתחויות.