פגשנו את לינוי אשרם ורפאל פליישמן רגע לפני הגמר של תוכנית הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״, ושוחחנו על התחושות לקראת, התגובות הלא נעימות שקיבלה לינוי על המראה שלה, והזוגיות החדשה עם בן הזוג. 

״האמת שאנחנו סופר מתרגשים. ואני חייבת להגיד שכל מעמד הדחה היינו בלחץ ולא ידענו במאה אחוז שאנחנו בגמר. זו באמת עבודה קשה וכל הזוגות ראויים״. 

לינוי אשרם, דניאל פליישמן (צילום: רותם לבל)
לינוי אשרם, דניאל פליישמן (צילום: רותם לבל)

אני חייבת לשאול – איך את מרגישה עם זה שטענו לאורך העונה כי בגלל שאת אלופה אולימפית בהתעמלות אומנותית, אז לא פלא שיכולות הריקוד שלך ברמה הזו?

״וואו, אני כל כך רוצה שאנשים פשוט יבינו. למרות שאני רוקדת באופן הזה, הם לא מודעים לעבודה הקשה שמתבצעת בחדר החזרות. אנשים עדיין לא מבינים שזה באמת קשה לי. אני עוברת פה דברים מורכבים ואנשים לא מאמינים. זה כל כך שונה מעולם ההתעמלות האומנותית. אלה צעדים ותנועות אחרות ואפילו שרירים שלא הפעלתי בחיים שלי. פתאום נתפסים לי שרירים בגוף שלא ידעתי על קיומם. אני עוברת פה דרך רצינית״. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד הוסיפה: ״גם למרות שאני רגילה לאימונים אינטנסיביים, אני לא התאמנתי שלוש שנים ולבוא פתאום למקום הזה ולחזור לזה בבום. זה קשה היה שוק בהתחלה״. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Linoy Ashram‎‏ (@‏‎linoy_ashram‎‏)‎‏

למרות ההד הציבורי בעקבות האולימפיאדה, כעת את חווה אפילו עוד יותר בגלל שאת מופיעה בקביעות בפריים טיים ביקורות כאלה ואחרות. בין היתר ישנן תגובות על הגוף שלך. איך את מרגישה עם זה? 

״אז האמת שמתחילת הקריירה שלי כמתעמלת, תמיד סבבו אותי ביקורות. כי לא הגעתי ממזרח אירופה, תמיד הייתי שונה בנוף. לא דוברת רוסית, לא גבוהה או רזה במיוחד. לא גמישה – אבל הייתי מאוד שונה. אז תמיד היו ביקורות אבל במהלך הקריירה זה רק חישל אותי״. 

״בהתחלה לי מאוד קשה להתמודד עם זה. אבל לאט לאט, התחשלתי. ואני אומרת לעצמי, למה שאקשיב אליהם בכלל? את מי זה מעניין? אני בסוף מתאמנת, משקיעה, עובדת קשה בשביל לנצח. ואני גם רואה שאני מצליחה וזוכה בתחרויות״. 

עוד חשפה: ״ואז כשיצאתי אל מחוץ לסטודיו, והביקורות האלה באמת המשיכו. התעסקו באיך שאני נראית, איך השמנתי, ומה קרה לי. אלה תגובות שאני לא מאחלת לאף אחת לשמוע ולעבור. אבל אף פעם לא נתתי לזה להיכנס אליי, בגלל העובדה שהספורט נתן לי חוסן מאוד חזק וידעתי להתמודד עם זה. בסוף, אני אוהבת את איך שאני נראית, טוב לי עם עצמי, אני נהנית מזה. אני מסתכלת כל בוקר במראה ואוהבת את מה שאני רואה. אז לא אכפת לי מה אנשים אחרים אומרים״. 

״אני בטוחה שיש אנשים שעוברים את זה, וחווים את הביקורות האלה. ובתוכנית הזו רציתי להראות להם קצת חוזקה מול הביקורות. שאני אוהבת את עצמי, טוב לי עם עצמי ועם המראה שלי. אני עושה מה שבא לי ומחליטה מה לעשות בחיים שלי ומה לאכול. קיבלתי תגובות כל כך מדהימות – בנות סיפרו לי שהריקוד שלי והסיפור העצים אותן וזה מאוד ריגש אותי״.  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Linoy Ashram‎‏ (@‏‎linoy_ashram‎‏)‎‏

אל מול זה את מתחזקת גם מערכת יחסים עם בן הזוג החדש. כמה זה נכנס לזוגיות? 

״וואו, אני הכי רומנטית בעולם. אני חושבת שאם יש משהו שמתחזק זוגיות טובה זו אהבה. ואצלנו יש אותה לגמרי משני הצדדים וזה הכי מדהים בעולם. שנינו מאוד עסוקים וכל אחד בעולם שלו, אבל כשאנחנו ביחד אנחנו הכי תומכים אחד בשנייה. ואני חייבת לציין שבתוכנית הזאת זה לא פשוט בכלל. במיוחד לאור העובדה שאני ורפאל כל היום סגורים יחד בחדר החזרות. ואת יודעת ריקוד זה דבר אינטימי עם נגיעות וכו שלא מתרחשות במהלך היום. ולשנינו יש בני זוג, אז את יודעת זה מורכב״. 

״בהקשר הזה אני חייבת להגיד שזכינו לחלוטין בבני זוג מדהימים והכי תומכים בעולם. יש לנו קבוצה משותפת של ארבעתנו אפילו יצאנו יחד לדאבל דייט. הם הכי תומכים בעולם וזה כל כך לא מובן מאליו. במיוחד אחרי שראינו פה זוגות שנכנסו לתוכנית ולצערנו הזוגיות התפרקה״. 

לינוי אשרם, עומר רויטמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לינוי אשרם, עומר רויטמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

העונה הזאת לא פשוטה – היא מתקיימת בלב הסערה ואי אפשר להתעלם מהמצב ואסור. יוצא לכם להשמיע קולכם? אתם הולכים להפגנות?

לינוי סיפרה: ״זה לגמרי לא פשוט, כמו לחיות בבועה. אני באופן אישית מכירה שני חטופים שעדיין נמצאים כרגע בתוך רצועת עזה. וגם הקדשנו עבורם ריקוד במהלך התכנית. היו רגעים ששאלתי את עצמי איך אפשר לרקוד במצב הזה? אבל אני חושבת שזו עוד פלטפורמה להעלות את המודעות למצב״.  

״אני מנסה לשתף ככל האפשר אני סופר פעילה באינסטגרם ומדברת. הייתי כמה פעמים בכיכר החטופים ובכל ראיון או פינה שיש לי את האפשרות להשמיע קול אדבר. אנחנו לא יכולים לשתוק״.