טל מורד הצטלם היום (חמישי) לקמפיין ג'ינס של מותג האופנה רנואר, לו הוא משמש כפרזנטור ודיבר עם TMI על אחת התקופות הסוערות בחייו. בשבוע שעבר, סיים הדוגמן את העונה של "רוקדים עם כוכבים" במקום הרביעי לצד הרקדנית סנה סוקול ולא הסתיר את תחושת ההחמצה.

טל מורד לרנואר  (צילום: עדי שנפיק)
טל מורד לרנואר (צילום: עדי שנפיק)

"יש תחושת החמצה, כן יש תחושת פספוס אני לא אשקר לך מאוד רציתי לנצח, אבל באמת אני לא זוכר שהיתה לי תחושת פרגון כזאת, כמו כלפי כל מי שהגיע לגמר. דור תותח, רקדן עילוי. מכל השלישייה שנשארה, רציתי מאוד שמאיה תזכה. לא בגלל העבר שלנו, פשוט הגיע לה. הבחורה לא נגעה בחיים בריקוד שלה ועבר תהליך שהוא די דומה לשלי בעיניי. הגיע לה". 

אולם יותר מכל, נקלע מורד לסערה גדולה לאחר שנפוצו שמועות כי ניהל רומן עם הדוגמנית רומי פרנקל במהלך העונה. הסיפור התפוצץ כשהאקס של רומי, ברק שמירחברו של מורד לנבחרת הפרזנטורים), הוריד לו עוקב. לאחר מכן, הגיעה גם האקסית של מורד, מאיה קיי, שהורידה עוקב לפרנקל והשמועות פרשו כנפיים. 

רומי פרנקל (צילום: אינסטגרם)
רומי פרנקל (צילום: אינסטגרם)

כשאלנו אותו מה קרה שם, ענה: "גנון. זה מה שקרה שם. אתה יודע מה, אחזיר את המילים שלי ולא אקרא לזה גנון. אני לא הבנתי איך כל הדבר הזה קרה. פשוט החלטתי לקחת את כל הדבר הזה ולשים אותו בצד כי זה העיק עלי. העיק עלי שאני צריך להתעסק בשטויות כאלה בתקופה הקשה והמאתגרת הזו, ולא בא לי שאנשים יגללו באינסטגרם ויראו שאני מעורב בדבר הזה, זה שטות עכשיו. התביישתי להיות חלק מהדבר הזה". 

טל מורד לרנואר  (צילום: עדי שנפיק)
טל מורד לרנואר (צילום: עדי שנפיק)

מורד לא הסתיר את הנתק משמיר, שלטענתו, חסם אותו וניתק קשר מבלי לתת הסבר: "אני לא בא ליפייף ולהסתיר, זה שברק יצר את הסאגה הזאת ופתאום הוריד לי עוקב ופתאום נהיה בלאגן ברשת, תשמע זה שלו. זה לא אומר בהכרח שהדבר הזה נכון ואני לא אבוא עכשיו לתת לך הסברים, כי זה גדול ממני ואני לא רוצה להיכנס לפינה הזאת.

אם לברק יש משהו איתי או נגדי אני אשמח שיבוא לפתור את זה איתי. אנחנו עובדים יחד ברנואר ואני אתפוס אותו ונדבר. אני תמיד בטוב עם כולם. לא יצא לנו לדבר מאז, הוא חסם אותי בכל דבר אפשרי, אבל זה שלו. אני אוהב שלום, לא אוהב לריב עם אנשים. אני אראה את ברק ונשב על בירה ואני בטוח שהוא יתגבר על זה". על פרנקל הדוגמנית, אמר: "אני רואה את רומי, אני מדבר איתה עד היום, אני שרוף עליה והיא בחורה מהממת בעיניי".

ברק שמיר (צילום: אור גפן)
ברק שמיר (צילום: אור גפן)

הסערה סביב מורד לא נגמרה שם. בתחילת השבוע התראיינה סנה סוקול וטענה כי הרגישה לא נעים בסביבתה של מאיה קיי בתחרות, באמירות שהפכו לויראליות ועוררו בלאגן שלם. כעת הוא מתייחס לראשונה וטוען שלא ידע על כך מעולם: "אני לא במקום בחיים עם סנה ברמה שאני יכול לייעץ ולהטיף ולה ולשאול אותה אם היא מתראיינת. בסוף, עברנו תקופה משמעותית כמו כל שאר הזוגות, אנחנו לא שונים. אולי החיבור שלנו היה יותר חזק וטוב, אבל בסוף אם זה מה שהיא אמרה, זה מה שהיא חשבה והרגישה. נכון או לא נכון, זה כבר שלה. אני לא נכנס לפינה הזאת ואפילו לא דיברתי איתה על הנושא הזה כי זה לא שלי". 

טל מורד לרנואר  (צילום: עדי שנפיק)
טל מורד לרנואר (צילום: עדי שנפיק)