העונה הקודמת של "האח הגדול" אמנם נגמרה, אבל הדרמות ממשיכות איתנו. סתיו קצין, יובל מעתוק וליאל קוצרי, שלושת המתמודדים שידועים בסכסוכים אחד עם השני, נכנסו שוב לריב משותף, רק שהפעם קצין וקוצרי חלקו את אותה הקבוצה. 

יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)
יובל מעתוק וסתיו קצין (צילום: ניר פקין)

קצין וקוצרי נירמלו את היחסים ביניהם, רבו ואז שוב עשו סולחה ענקית שלקחו אותה לצעד הבא, מופע סטנדאפ משותף. במופע השניים צחקו על מגוון אנשים, ביניהם גם יובל מעתוק, זוכת העונה. במהלך ההופעה קוצרי וקצין צחקו על קלקול הקיבה שרץ בין הדיירים בזמן שהם שהו בבית והעלו גם את שמה של מעתוק כאחת הנפגעות. 

מעתוק ששמעה על הדבר, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "תת רמה, ביזיון והכפשת שמי הטוב. לצחוק עליי שלא בנוכחות שלי. לא מאמינה שחלקתי מיטה עם שני האנשים האלה 104 ימים. תתביישו לכם". 

יובל מעתוק נגד סתיו קצין וליאל קוצרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
יובל מעתוק נגד סתיו קצין וליאל קוצרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בנוסף לכך, העלתה מעתוק גם סרטון נוסף בו הרחיבה: "למי שלא הבין, רצה אתמול בדיחה על חשבוני, על ידי שני אנשים שישנו במיטתי ואכלו מצלחתי 104 ימים. מבחינתי זה גועל נפש, לצחוק על בן אדם בכללי, אבל בטח ובטח שהבן אדם לא נמצא באיזור".

"תקשיבו, יש אחת שפשוט שנה שלמה רודפת אותי. עוד שבוע יהיה זוכה חדש, זוכה חדש! אני מאוד מקווה שהמקום השני ידע לפרגן למקום הראשון ובאמת אם יש מישהו שמכיר פה רב או משהו שיכול לשחרר את ההקפדה הזאת שיש עליי אני ממש אשמח, באמת. זה פשוט גועל נפש ומתחת לכל ביקורת", חתמה אחרי שביקשה עזרה מעוקביה.

יובל מעתוק על הסטנדאפ (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אם חשבתם שליאל קוצרי יעבור על כך בשתיקה - טעיתם. קוצרי החליט להגיב למעתוק וכתב: "יש אחת שפחות התחברה וטענה שזה ביזיון, תת רמה והכפשת שמה הטוב. כמובן ששוב לא בחרה לפרגן לי 'המלאך הטוב'. סתיו כהרגלה הצחיקה והקלילה את האווירה, אם כל 'סלב' כזה או אחר היה נפגע מסטנדאפיסט במופע שלו, חצי מהמדינה היו נפגעי סטנדאפיסטים".

עוד הוסיף קוצרי: "א. תגידי תודה שמזכירים אותך, עוד 'זוכת האח הגדול', ריספקט. ב. תרגישי בנוח, כולנו משלשלים. ג. השארתי לך לינק ישיר לאתר של כללית לעמוד שמסביר על כל סוגי השלשולים", סיים בעקיצה.

ליאל קוצרי על יובל מעתוק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
ליאל קוצרי על יובל מעתוק (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)