פגשנו את שלי פרץ, אחותו של דניאל פרץ, שוערה המחליף של קבוצת הכדורגל האגדית באיירן מינכן, וגיסתה לעתיד של הזמרת נועה קירל, על סט הצילומים של שארק ביוטי מבית שארק נינג’ה. פרץ סיפרה לנו על התחושות לקראת החתונה של אחיה, התחושה לחיות לצד ההצלחה של דניאל ועל הדימיון הגדול בינה לבין קירל.

נויה לוי, שחר חיון, מירן בוזגלו, שלי פרץ (צילום: שי פרנקו)
נויה לוי, שחר חיון, מירן בוזגלו, שלי פרץ (צילום: שי פרנקו)

למעשה זו פעם ראשונה שאנחנו נפגשות, וכשהגעתי נדהמתי לגלות שאת ונועה מזכירות אחת את השנייה לא רק במראה, אלא גם באנרגיות שלכן.
״זה ממש מחמיא לי. נועה, אחת היפות בישראל בעיני אם לא בעולם. אני מעריצה אותה. אנחנו באמת חברות כל כך טובות״. 

איך התחושות לקראת החתונה?
״זה הכי מרגש. אנחנו נמצאות בתקופה לא פשוטה וקצת בשורות טובות בכל הטירוף הזה. זה עשה לנו כל כך טוב וריגש אותנו. הם זוג כל כך טהור ומהמם. אני לא יכולה להסביר לך כמה אני אוהבת אותם ומחוברת אליהם״.

כבר מתחילת הקשר של השניים וגם בהצעת הנישואין עצמה דיברו על כך שמערכת היחסים שלהם זה מעין ״יח״צ״. כמה השיח הזה נוגע בך?
״אנשים תמיד יגידו דברים. הם באמת יח״צ, והם לא באמת ביחד. הם יח״צ ולא יחד. הכל יח״צ בעצם, אני לא באמת אחותו, והוא לא אחי. הכל יח״צ אחד גדול. והם עשו עבודה טובה לא? כולם האמינו״. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שלי פרץ על הסט של שארק ביוטי מבית שארק נינג’ה (צילום: שי פרנקו)
שלי פרץ על הסט של שארק ביוטי מבית שארק נינג’ה (צילום: שי פרנקו)

למעשה, את ונועה באותה שכבת גיל פחות או יותר. את מדמיינת את עצמך גם בשלבים האלה של חתונה? זה משהו שבכלל את רוצה?
״נועה שנה מעליי. אני גם בזוגיות כבר שנתיים וחצי עם בן זוג שקוראים לו תומר. ואנחנו מאוד אוהבים אחד את השנייה. אבל כרגע אני לא מדמיינת את עצמי בחופה. אני עוד צעירה וטוב לי. החתונה כל כך מרגשת אותי שאני אפילו לא יכולה לחשוב על מה אלבש. אהבה זה הדבר הכי יפה בעולם, וזו זכות לאהוב ושמישהו אוהב אותך. זה מדהים״.

איך התחושה לחיות לצד ההצלחה הגדולה של דניאל?
״הערך העליון לדעתי בבית שלנו זה כבוד בסיסי ופרגון מטורף. לא משנה מה דניאל או אני נעשה, תמיד תהיה בנינו כימיה מטורפת. יכול להיות שנולדתי עם שם המשפחה הנכון. אני לומדת כל הזמן ומגישה אודישנים ומקבלת גם הרבה לא. אבל נהנית מזה. ומפרגנת מאוד לאחי״. 

לפני ההצעה הוא התייעץ איתך? 
״הוא יצירתי ורומנטי. דניאל עשה את זה כמו שצריך. הוא סיפר לי לפני ההצעה וידענו המשפחות שזה עומד לקרות. זו בשורה מדהימה - הוא מאורס. אני בעיקר מאחלת לבשורות טובות לכולם, ושכל החטופים יחזרו הביתה כמה שיותר מהר״.

שלי פרץ בראיון למערכת TMI (צילום :מערכת TMI)