השפית ואשת העסקים שנעלמה בתקופה הזו, מיכל אנסקי ובעלה אייל אמיר, ניהלו לאחרונה תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות, נגד בעלי הדירה אותה שכרו, כפי שהתפרסם במגזין "בית המשפט״. מתוך התביעה מתגלה כי אנסקי ובעלה ששכרו דירה בתל אביב, הותירו את הדירה עם נזקים. בנוסף נחשף כי שילמו כ-15 אלף שקלים בחודש דמי שכירות חודשיים.

מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: צ'ינו)
מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: צ'ינו)

החודש ניתן פסק דין בעניינה של אנסקי והשופטת קבעה כי אשת העסקים תשלם כעשרת אלפים שקלים על הנזקים שהותירו בשירה. תחילתו של המשפט החל כשהמאסטר-שפית תבעה בבית המשפט בתל אביב את בעלת הנכס בטענה כי זו מימשה את צ׳ק הבטחון שנתנה, בסך 46,000 שקלים, שהם ערבות של שלושה חודשי שכירות.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלא שלטענת בעלת הנכס, אנסקי ומשפחתה עזבו את הדירה כשהם הותירו בה נזקים ופרטי רכוש שנעלמו עם עזיבתם את הדירה ולכן מימשה את הערבות.

אנסקי ובעלה סיפרו מנגד כי הם עזבו לפני הזמן את הדירה כי בעלת הנכס עברה להתגורר ללא ידיעתם ביחידה הנפרדת הצמודה, היחסים בין הצדדים עלו על שרטון ולכן הזוג נאלץ לעזוב. פסק הדין התקבל החודש והשופטת פסקה כי בעלת הנכס תחזיר את הערבות לאנסקי ולבעלה ותשאיר לעצמה סכום של כ-9,600 שקלים שלטענתה מכסים את הנזקים שגרמו אנסקי ובעלה. 

מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: אור גפן)
מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: אור גפן)