בשורות משמחות למשפחת חמד: תשעה חודשי הריון פוטוגניים הגיעו היום לסיומם כששונית חמד ובעלה הכדורגלן תומר הפכו היום (רביעי) להורים בפעם החמישית בחייהם, לבת חמישית.

שונית שיתפה תיעוד מרגש מחדר הלידה של המשפחה המורחבת בת שבע נפשות, שש מתוכן נקבות, וכתבה "בפעם החמישית ובדיוק כמו תמיד אלוהים התגלה. בכל לידה הנשים הן כמו כוח יסוד בטבע. קוסמות עם גלימה. תודה לבורא עולם על עוד נס בריאה, ברוכה הבאה לעולם פרי אהבה שלנו. אנחנו הורים לחמש בנות אההה".

שונית חמד על הריונה החמישי: "ידעתי שהסביבה תגיב בצורה דרמטית. זה נשמע מטורף"

הסטורי של שונית חמד באינסטגרם. אמא לחמש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי של שונית חמד באינסטגרם. אמא לחמש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בריאיון ל-TMF בחודש יוני, אמרה שונית על חווית ההיריון: "אני חושבת שבהריון הזה, אני הכי בטוחה בעצמי. לא יודעת, יכול להיות שזה הגיל שאתה לומד לקבל את עצמך כמו שאתה, והריון זה פלא, בעיקר בימים כאלה, אז להוציא את זה, להראות את זה, אין סיבה שלא. ברור שהרבה יותר נוח להיות לא בהיריון, כי יש הרבה דברים שהם פיזית לא נוחים – לקשור את השרוכים, לשים ג'ינס, להתכופף, זה כזה לא אני. אבל סך הכל אני מרגישה טוב, טפו טפו טפו ובריאות, חמסה חמסה".

בחודש מאי האחרון הודיעה שונית על ההיריון באופן המסורתי - פוסט באינסטגרם, ובו חשפה יחד עם בעלה הכדורגלן וארבעת ילדיהם כי הם מצפים לילד חמישי. המשפחה הצטלמה עם צילומי האולטרסאונד כשכולם מסמנים 5 בידיהם. חמד הוסיפה וכתבה: "חמסה".