- ברהנו טגניה, עיתונאי חדשות 12, חוטף ביקורות רבות בטענה שהוא נוקט יחס טוב כלפי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. כעת הוא מקבל בראש על תמונה שלו רוכב על גבו של אחד השוטרים באחת ההפגנות נגד הרפורמה מלפני שנה וקצת.

ברהנו טגניה (צילום: יח''צ)
ברהנו טגניה (צילום: יח''צ)

ברהנו, אתה מודע לביקורת על הצילום הזה ולטענות שלפיהן אתה מגלה יחס אוהד כלפי בן גביר?
השוטר הזה, שאני מצולם על כתפיו, קוראים לו אלירן אברג'יל ז"ל. אלירן נפל בקרב ב־7 באוקטובר על הגנת תושבי בארי. באמת שעושים עוול לשוטר הגיבור הזה, שהציל בגופו משפחה בבארי. עושים עוול לבני משפחתו. עושים עוול לאלמנתו. ואגב, התינוק של הלוחם הגיבור הזה נולד לאחר נפילתו. אלירן אפילו לא ידע שאשתו הייתה בהריון כשהוא נפל. מותר לבקר אותי בהחלט. אף עיתונאי לא חף מביקורת. אבל שימו בצד את החלל ואת אלמנתו ובני משפחתו הכואבים".

רס''ר אלירן אברג'יל ז''ל  (צילום: דוברות המשטרה)
רס''ר אלירן אברג'יל ז''ל (צילום: דוברות המשטרה)

ולגבי השר?
“תסתכלי אחורנית על הדיווחים שלי. להפך, אני דווקא מבקר את התנהלותו של השר ולא מיטיב עם השר. אצרף לך לינקים לדיווחים שלי. אמרתי באחד הדיווחים שלי ששוטרי משטרת ישראל נוהגים בכפפות של משי בהפגנות האחרונות שבהן נזרקו רימוני עשן, זיקוקים, הצתות של מדורות וחסימה של איילון למשך ארבע שעות - בהשוואה לדרך שבה טיפלו בהפגנות של יוצאי אתיופיה. אין זה אומר שאני מצדיק אלימות משטרתית. להפך. אין שום מקום לשום אלימות משטרתית. נאבקתי שנים באלימות משטרתית ושיטור יתר ואמשיך להילחם בתופעה הזאת. ציינתי שבהפגנות של יוצאי אתיופיה הייתה אלימות משטרתית אגרסיבית".

מחאת יוצאי אתיופיה (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)
מחאת יוצאי אתיופיה (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)

-פקטורי 54 משיקה קולקציה חדשה לסתיו־חורף 25־'24', עם הפקת אופנה בכיכובה של ליה אללוף. השחקנית בת ה־22, אחד השמות המבטיחים בעולם הקולנוע הישראלי, מככבת בתפקיד הראשי של “קרוב אליי", סרט הביכורים עטור הפרסים של הבמאית תום נשר, שיוצא השבוע לאקרנים.

ליה אללוף (צילום: סיימון אלמלם)
ליה אללוף (צילום: סיימון אלמלם)