- הדוגמנית והשחקנית אניטה פללי, שכונתה “הישבן של המדינה" בשנות ה־80 ונעלמה בשנים האחרונות מהרדאר, התחדשה בחשבונות אינסטגרם וטיקטוק מצליחים. מסתבר שפללי עדיין חולמת על קמפיינים חדשים, לפחות כמו הקמפיין הגדול של פלאפון, “אניטה, זאת אני, תעני". מי שמנהל לה את החשבונות הוא מוטי, מעצב מוצר בהייטק, בן 35 מת"א.

מוטי ואניטה פללי (צילום: פרטי)
מוטי ואניטה פללי (צילום: פרטי)

מוטי, מה לך ולאניטה?
“אני מחקה אותה בערך 20 שנה, מאז שהייתי בתיכון. חיקוי שהולך איתי שנים. למרות שהיא התרחקה מעין הציבור, אצלי תמיד הייתה לה פינה בלב. לפני שנה הלכתי בפלורנטין ונפגשנו במקרה ברחוב. מיד היה לנו חיבור מדהים. הרגשתי שפגשתי חברה ותיקה. דיברנו, צחקנו, הצטלמנו ואפילו עשיתי לה את החיקוי".

אניטה פללי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אניטה פללי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

ממפגש מקרי ברחוב הגעת לנהל לה את הסושיאל?
״אחרי המפגש נוצר בינינו קשר חברי דרך שיחות בוואטסאפ. מתישהו החלטתי לפתוח לה עמוד אינסטגרם ולנסות להחזיר אותה לתודעה. אספתי המון קטעי ארכיון שהצלחתי למצוא, ערכתי אותם בקפידה והעליתי לעמוד. מהר מאוד העמוד התחיל לתפוס תאוצה. עם הזמן התחלנו גם לצלם קטעים בעצמנו, ככה שעכשיו העמוד מכיל לא רק קטעי ארכיון אייקוניים, אלא גם חושף את אניטה כפי שהיא היום לאלפי עוקבים שמעריכים ואוהבים אותה״.

אניטה פללי (צילום: פרטי)
אניטה פללי (צילום: פרטי)

> כמה שבועות לאחר שהמיליארדר טדי שגיא נפרד מיעל נזרי, “בהבנה וברעות" כהגדרתם, הוא מתהדר בבית חדש וצנוע במיאמי. אם ירצה כוס חלב או סוכר, הוא יוכל לפנות לשכנים השווים ג׳ניפר לופז, אילון מאסק וויקטוריה בקהאם. מי שסגרה עבורו את החוזה היא שיראל טולדנו, אחת האקסיות של עומר אדם, שעלתה ברעש גדול לכותרות כשבבית הוריה התרחשה מסיבת ענק בתקופת הקורונה. מסיבה שבסמוך לה התפרסם ששגיא קיבל אישור מיוחד מפרופ׳ איתמר גרוטו להגיע ולנחות בארץ עם מטוסו הפרטי, זאת למרות הוראות הבידוד הקפדניות שהחיל משרדו.

טדי שגיא (צילום: סיוון פרג')
טדי שגיא (צילום: סיוון פרג')

> רותי רודנר, אריאלה ורטהיימר, אלינור קופלר, גלית מילר ויפעת נב הצטלמו לקולקציית הפרחים של מעצבת התכשיטים יפעת עובד. זאת כחלק משיתוף פעולה עם עמותת רוח נשית של מוטי רייף. 10% מהכנסות מכירות הקולקציה ייתרמו לעמותה הפועלת לקידום ולהעצמת נשים.

אלינור קופלר (צילום: טל עבודי)
אלינור קופלר (צילום: טל עבודי)