- בשישי האחרון, במלון “איסלה בראון קורינתיה" באתונה, נישא בשנית ארז ניר, 43, הבעלים של חברת נדל"ן בישראל וחברת בנייה נוספת ביוון וקפריסין, שהתפרסם בעיקר כבעלה לשעבר של שרון כהן־ניר, בת הזוג של אייל ברקוביץ' בחמש השנים האחרונות. ניר נישא למדריכת הפילאטיס עוצרת הנשימה נופר לוי, 25, בחתונה סופר־יוקרתית, כשלחופה מלווים אותו שני ילדיו מנישואיו הקודמים לכהן־ניר, רון, 18, ושני, 16. האורחים, 380 במספר, הוזמנו בטיסת ארקיע על חשבון הברון ניר לשלושה ימים עמוסים באירועים עם שפים, די־ג'ייז ומסיבות ענק. נטלו חלק: מאור ומירן בוזגלו, נטלי דדון ועמית פרליס, חיים נחום ואוריה עזרן, שר פיטנס ועוד. שרון כהן ואייל ברקוביץ' היו צריכים להגיע, אך טיסתם שונתה ברגע האחרון.

נופר לוי, ארז ניר (צילום: עידן חסון)
נופר לוי, ארז ניר (צילום: עידן חסון)

> תנועת “עשרת", שחרתה על דגלה לאחד בין חלקי החברה הישראלית על ידי כינונם של עשרת הדיברות, ערכי הליבה של עם ישראל, כמכנה משותף לכולם, יצרה סרט שמנסה לענות על השאלה העתיקה ביותר בעולם: “מדוע קיימת שנאה כל כך עמוקה לעם היהודי?". במרכז הסרט סיפורה של רוואן אוסמן, ערבייה לבנונית־סורית, וכהגדרתה “אנטישמית בגמילה", שהיגרה לאירופה, שם גילתה את היהודים שמהם פחדה כל חייה. היא החלה לחקור את הנושא ופיתחה חיבה עזה ליהדות וליהודים.

אוסמן, ספרי לנו את סוד האהבה.
״מילדות אמרו לי שהיהודים מרושעים, שהם שונאים את כולם ושהם יעשו הכל כדי להשיג את מטרותיהם. ברגע שהגעתי לצרפת, והתחלתי להכיר יהדות ויהודים, הבנתי שמדובר במאבק בין טוב ורע. השנאה העמוקה ליהודים לא הייתה ברורה לי בכלל, וככל שהעמקתי גיליתי שהיהדות מופלאה ומלאה בטוב. נפעמתי ממערכת היחסים בין גרמניה לישראל ולעם היהודי. למדתי על התהליך המורכב שאירע עד שהיחסים השתקמו אחרי השואה, וחשבתי שזה המודל המושלם לחיבור בין מדינות אחרי מלחמה ושאפשר ללמוד מהתהליך איך אויבים יכולים להיות חברים״.

רוואן עוסמאן (צילום: פרטי)
רוואן עוסמאן (צילום: פרטי)

> אשת הטלוויזיה אילנית לוי נבחרה לפרזנטורית של מותג השואבים פורץ הדרך Dreame ישראל ותוביל את השקת השואבים השוטפים האלחוטיים.

אילנית לוי (צילום: יובל יוסף)
אילנית לוי (צילום: יובל יוסף)

- הפנים החדשות של ERROCA BY SUPER -PHARM - האמנית והיוצרת המוערכת נינט טייב נבחרה לפרזנטורית החדשה של רשת המשקפיים המובילה בישראל ERROCA BY SUPER-PHARM. מדובר בפרזנטורית הראשונה של הרשת מאז שנרכשה על ידי סופר-פארם.

טייב נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג, שיצולם בקרוב, ויושק בפלטפורמות דיגיטליות, מדיה חברתית, שילוט חוצות וטלוויזיה.

נינט טייב: "שמחה להצטרף למשפחת ERROCA BY SUPER-PHARM, ולצאת לדרך משותפת יחד".

נינט טייב (צילום: שגיא דהרי)
נינט טייב (צילום: שגיא דהרי)

- יעל שלביה, הפרזנטורית של מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה, הצטלמה לקמפיין מיוחד צילומים בסימן כוח נשי. מטרת הקמפיין לתת ביטוי לגיבורת המלחמה מתחומים שונים לסיפורים מ7.10.

בקמפיין  מעניקים במה למציאות הישראלי, לחוסן החברתי, לאומץ ולהתמודדות של ארבע נשים עוצמתית ומעוררות השראה, אשר מספרות את הסיפור מלחמת "חרבות ברזל" דרך העיניים שלהן, תוף אמונה בעתיד טוב יותר והסתכלות לעבר התקומה והמשכיות.

בצילומים: הדוגמנית יעל שלביה יחד עם מישל רוקוביצין, שנפצעה אנושות מרימון בבסיס כיסופים, השתחררה מבית החולים ומתחילה שיקום יומי, ליזה ברזניק שנפצעה בעת שירותה הצבאי בצפון מפצמ"ר במלחמה, כרמל שלי, אם שכולה שבנה, רס"ן בן שלי ז"ל, מפקד פלגת לוחמים ביחידה 669, נפל בקרב בצפון רצועת עזה ודניאל יבלונקה, כוכבת רשת אמריקאית שהגיעה לישראל בתחילת המלחמה והתנדבה במערך ההסברה של בית חולים שיבא.

ליזה ברזניק, שנפצעה בעת שירותה הצבאי בצפון מפצמ''ר במלחמה יחד עם יעל שלביה (צילום: שי פרנקו)
ליזה ברזניק, שנפצעה בעת שירותה הצבאי בצפון מפצמ''ר במלחמה יחד עם יעל שלביה (צילום: שי פרנקו)

- הכוכבים מאיה וג'ובאני רוסו נצפים רבות לאחרונה כשהם מבלים את זמנם במסעדת "צפרירים 1" חיפה ונראה שהכול שמח מתמיד ולא רק בגלל השרדונה והטרטר סלמון המשובחים. אז מבירור קצר שערכנו, בזמן שג'ובאני מככב ב"גולסטאר", מסתבר שמאיה מכרה את העסק שלה בפילאטיס ובימים אלה עושה את צעדיה המחודשים והמשגשגים בעולם הנדל"ן. והנה כבר משווקת פרויקט ראשון ויוקרתי, ובכן, בדובאי.
אז אם זה לא שווה דרינק, מה כן?

מאיה וג'ובאני רוסו (צילום: אווה בוזגלו)
מאיה וג'ובאני רוסו (צילום: אווה בוזגלו)