האי האקזוטי מיקונוס ביוון, החביב במיוחד על אנשי האלפיון העליון הישראלי, שוב בכותרות, רק שהפעם לא הכי חיוביות. בתקשורת המקומית נטען שהמשטרה באי זימנה לחקירה את אלון אלגלי, איש עסקים ישראלי ותורם ידוע לחיילי צה"ל ולנזקקים. הטענה: אלגלי עזב לכאורה מועדון לילה באי מבלי לשלם את החשבון שלו, בסך 70 אלף יורו.

מדובר במועדון הלילה הפופולרי SantAnna, הממוקם בחוף פרגה המהמם. לפי התיאור העסיסי והרועש בכתבה: אלגלי, ששהה במועדון יחד עם האמרגן בני פרץ, פתח בזמן הבילוי במקום שני בקבוקי שמפניה וינטג' בשווי 30 אלף יורו לכאורה וגם זרק אחד מהם לבריכה. בכתבה, נראים חוגגים רבים מניפים את דגל ישראל, זוללים סושי ושותים. אגב, בכתבה נטען כי החשבון הסופי של החוגגים הישראלים הגיע לכ־100 אלף יורו.

אלגלי, יין ישמח לבב אנוש.
"זו כנראה טעות. כנראה זה לא עליי. הבעלים חבר שלי. לא יודע בכלל שדורשים אותי לחקירה. פעם ראשונה שאני רואה את זה. נכון, בני פרץ חבר שלי והיינו עם עוד אנשים. החשבון שולם במלואו. המלצר הוציא בקבוק למרות שאמרתי לו בפירוש: 'לא שותים יין לא כשר'. למחרת בעל המקום הזמין אותי לארוחת ערב עם כולם והתנצל".

מעניין.
"סגרנו את השולחן בבוקינג מראש, הגעתי למועדון והזמנו את המשקאות. את היין ביקשתי לא להביא כי אנחנו שותים רק כשר. תוך כדי המסיבה, המלצר הגיע עם בקבוק שמפניה, פתח אותו, התחיל להשפריץ, העביר לי אותו ליד ואני המשכתי להשפריץ אותו".

ומה עם תשלום החשבון?
"סיימנו את הערב, הוציאו חשבון כמקובל ושילמנו אותו. כשבאנו לצאת החוצה, קראו לאחד החברים שהיו בשולחן ואמרו לו: 'לא שילמתם על היין'. אמרנו שלא הזמנו אותו. בבוקר קמתי, יצאתי למסעדה וישבתי עם הבעלים. הם התנצלו בפניי והזמינו אותי עם כל יושבי השולחן לארוחת ערב במסעדה. הוא ידע שאנחנו אוכלים רק כשר ודאג לסטייקים כשרים".

אז מה הסיפור עם הכתבה?
"את מראה לי אותה בפעם הראשונה. אני יכול להגיד שהבעלים הוא אחלה. היו איתנו גם זוג חברים וגם מהם לא הסכים לקחת כסף ופינק אותם".

בני פרץ, אתה היית שם.
"היי יקירתי. קודם כל הבנתי ממנו שהם הביאו משקאות בלי אישור שלו. למרות שהוא נתן את כרטיס האשראי לביטחון, הם לא קיבלו ממנו אישור. דבר שני אלון הודיע שהוא לא רוצה יין לא כשר. דבר שלישי, המשקאות הגיעו לשולחן ללא הזמנה של אלון. היו במסיבה כמה שולחנות של חברים והחשבון שולם במלואו. בנוסף, הבעלים הצטער על עוגמת הנפש והזמין למחרת את אלון והאורחים שלו לארוחת ערב".