אסתי ואיציק סוקולובסקי, זוג החרדים הירוק שכבש את לב הצופים ב"מירוץ למיליון" בקשת 12, הראה למדינה שלמה בפריים טיים איך נראית היהדות היפה והמאחדת. השניים, שכבשו בן רגע מדינה שלמה, נחשבו לפייבוריטים שרצו הישר אל הניצחון, אולם אתמול (ראשון), הודחו בחצי הגמר, שניה אחת לפני קו הסיום.

איציק ואסתי (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')
איציק ואסתי (המירוץ למיליון) (צילום: משה נחמוביץ')

דיברנו עם הזוג על המעמד המרגש, המשפחות שלהם שבכלל לא מודעות לעובדה שהם מככבים בטלויזיה וסערת הנידה, עליה דיברו השניים בפודקסט שלנו אצל, מיקי לוין, שם חשפו כי במהלך המירוץ, טבלה אסתי בנהר והשניים קיימו יחסי אישות. ראיון עם מודחים שהם ווינרים:

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אסתי ואיציק סוקולובסקי בראיון הדחה בחצי הגמר של המירוץ למיליון (צילום: ראיין אוירך)

"להגיע למעמד כזה זה לא פשוט", אומר איציק וממשיך: "עצם הלהתקבל למירוץ למיליון ולעבור זוגות חזקים, ולהגיע לחצי גמר זה מאוד מרגש. הוזנקנו ביום הזה אחרונים, והצלחנו להגיע להיות ראשונים".

אסתי: "כי אנחנו שורדים מאמי, לא משנה איפה ישימו אותנו".

איציק: "ואנחנו גם טובים, ואנחנו נמצאים במקום הזה בזכות ולא בחסד".

התראיינתם אצלנו לפודקסאט ויצרתם סערה ויראלית. אמרתם שם דברים שבעולם החרדי לא מקובל לדבר עליהם. איך התגובות שקיבלתם?
אסתי: "על הרבה דברים במגזר החרדי שלא מותר לדבר, אנחנו מדברים. אני חושבת שזה היה במטרה של לחשוף את הצד הטהור והקדוש ולא הצד הרכילותי, זה קצת יצא משליטה וזה בסדר. אני גם אמרתי אחר כך שאם תהיה לי את הזכות שאישה אחת תלך בזכות זה לטבול, שזה כל כך קדוש וטהור, אז זאת הזכות שלי. ואם תהיה לי הפלטפורמה להגיד את זה לנשים, בפורום של נשים, אני אעשה את זה בשמחה כי זה דבר קדוש וטהור לזוגיות טובה ובריאה. אני לא אסתיר את זה בשום צורה". 

אסתי ואיציק סוקולובסקי (צילום: אבשלום ששוני)
אסתי ואיציק סוקולובסקי (צילום: אבשלום ששוני)

איציק: "הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה להכניס אנשים לחדר המיטות שלנו. אני חושב שאצל כל בן אדם זה צריך להיות דבר קדוש ופרטי ואינטימי. אסתי ניסתה להעלות מודעות לעניין של שמירת נידה וטבילה של מקווה של נשים, זה יצא קצת משליטה והגיע למקומות של צהוב ורכילות. לא תכננו להגיע לשם, אבל זה קרה ואנחנו לומדים מזה. אסתי תמצא את הפלטפורמה הנכונה והמדויקת לדבר על זה עם נשים בלבד ולהעלות שם את המודעות. כמו שהיא אמרה, אם היא הצליחה לגרום לאישה אחת או שתיים להבין כמה טוב זה עושה לזוגיות, עוד לפני הדת, עשינו את שלנו.

אנחנו הכי פתוחים והכי על השולחן במאה אחוז. אין אצלנו פילטרים. אנחנו כמו שאנחנו, לא תמיד זה קל לאנשים לעיכול ולפעמים אנשים מבקרים וזה בסדר. אנחנו באים מכוונות טובות ורצון טוב. אני יודע שיש לי את האישה הכי טובה וזכה וטהורה בעולם, שבאה אך ורק ממקומות טובים ואני גאה בזה. שכל המבקרים והמלעיזים והמבקרים יקפצו לי".

אסתי: "שישבו שינוחו, למה לקפוץ?".

איציק ואסתי, המירוץ למיליון (צילום: מערכת TMI)
איציק ואסתי, המירוץ למיליון (צילום: מערכת TMI)

איך המשפחות שלכם מקבלות עכשיו את הפרסום? אתם באים מהמגזר החרדי ומוזכרים כמעט כל יום במדיה התקשורתית.
אסתי: "הן פחות צופות. לפחות בכתבות וכאלה, פחות. אמא שלי צופה רק בקטעים שלי ושל איציק שאני שולחת, לה כי מבחינתה זה חוסר צניעות קצת. היא רואה את הקטעים המדויקים בשבילה והיא מאושרת וצוחקת ונהנית".

איציק: "ההורים שלי לדעתי עד היום לא יודעים מה זה 'המירוץ למיליון'. אם הם יודעים, זה כי נשמה טובה באה וסיפרה להם, אבל הם לא באמת מבינים מה זה והם לא צופים בזה, בטח שלא בכתבות. אני מכבד את המקום הזה שלהם, אני בחרתי בחשיפה יחד עם אסתי ולא הם. מכבד את המקום שלהם ושומר על הפרטיות שלהם. מצד שני, אנחנו עושים מה שאנחנו חושבים שנכון וראוי עבורנו". 

מיקי לוין עם אסתי ואיציק סוקולובסקי (צילום: אבשלום ששוני)
מיקי לוין עם אסתי ואיציק סוקולובסקי (צילום: אבשלום ששוני)