כוכבת הרשת אסתר אווקה, שמחזיקה בחשבונות ברשתות החברתיות עם מעל ל-236 אלף עוקבים, שיתפה לא פעם על הכאב על אחותה הגדולה ענבל (לילך) שנפלה לסמים. אתמול (ראשון) שיתפה אווקה בכאב לב על כך שאחותה הלכה לעולמה

אסתר אווקה מודיעה על פטירתה של אחותה הגדולה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אסתר אווקה מודיעה על פטירתה של אחותה הגדולה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אווקה שיתפה בחודשים האחרונים את המאבק שהיא ומשפחתה מנהלים בשנתיים האחרונות על מנת להציל את אחותה. עם זאת, המאבק לא צלח. אווקה חשפה את המידע הזה בחשבון האינסטגרם שלה גם כי אחותה המכורה לסמים הגיעה לרחוב, זאת בעקבות סרטון של יוצרת התוכן מור שעל, שמעלה סרטונים של דרי רחוב. אחד הסרטונים היה של ענבל עצמה, אווקה ביקשה להסיר את הסרטון בטענה שהיא פוגעת במשפחה. 

שיחה של אסתר אווקה עם מור שעל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שיחה של אסתר אווקה עם מור שעל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אווקה שיתפה את סיפור החיים של אחותה הגדולה בחשבון האינסטגרם ואמרה: ״ללילך יש תואר ראשון בחינוך, לילך עזרה לאנשים לצאת מהסמים ואז נפלה בעצמה. לראות את הסרטון שלה זה הדבר הכי כואב בעולם, לראות את אמא שלי בוכה זה הדבר הכי כואב בעולם. אני לא מאחלת את זה לאויבים שלי״.

״אתם לא יודעים עליה שום דבר. אתם לא יודעים עליה כלום, מעבר לזה שהיא מכורה לסמים היא מאובחנת, היא לא יציבה נפשית. היא הייתה החברה הכי טובה שלי עד שהסמים הפרידו בינינו", אמרה.

עוד הוסיפה אווקה כי "לבוא ולהגיד שהמשפחה לא עוזרת לה? אנחנו עזרנו לה המון, אף אחד לא יודע את זה. אני לא צילמתי את זה״. עוד הוסיפה: ״אני מבקשת, אל תעלו סרטונים של לילך, אל תשפטו. אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הבן אדם". כמו כן, אסתר הגיעה עד לכנסת עם הקושי של אחותה הגדולה ושיתפה גם שם על המצוקה שלה.

View this post on Instagram

A post shared by Ester Aweke (@ester__aweke)