- אחרי שהפרויקט של רביבו הוציאו מופע עם ההולוגרמה של זוהר ארגוב ז"ל, מספרת ורד, גרושתו של הבן גילי, שלא הכל ורוד.

זוהר ארגוב ב-AI עם הפרויקט של רביבו (צילום: דנה קופל)
זוהר ארגוב ב-AI עם הפרויקט של רביבו (צילום: דנה קופל)

ורד, מה המצב?
“גילי אמור לקבל את הכסף, אבל הילדים שלי לא ראו שקל. אני בקשיים כלכליים קשים, על סף קריסה. אמא לילדים לבד. אין עזרה משום גוף. גם המשכורת של העבודה לא מספיקה״.

פנית לרשויות הרווחה?
״פניתי לכל העולם. הרווחה בבית שמש היא לא רווחה. מקווה לא להזדקק להם. שלחתי מכתב לשר הרווחה. אני עובדת קשה כמו כל אמא ומאמינה שיש עוד כמוני".

⁠למה לא השמעת קול?
״הרווחה שלנו מפקידה כסף לנרקומנים, תכתבי את זה. אמא שלי שתהיה בריאה משתדלת לעזור במה שהיא יכולה. ברכה, אמא של גילי, כמובן עוזרת לי גם במה שהיא יכולה. אני מותשת נפשית, משתדלת לא להתבכיין. ברכה אמרה לי 'אל תדאגי. אני אתן לך כסף מההולוגרמה'. זה שלושה ילדים שאין לי איך לפרנס אותם בכבוד. פניתי לקבל הטבות ואין שם עם מי לדבר".

⁠מעיריית בית שמש נמסר: ״העירייה אינה נוהגת לחלוק מעל דפי העיתון פניות העוסקות בסוגיות רווחה״.
גילי וברכה ארגוב סירבו להגיב.

גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)
גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי צילום אירועים)

> הזמר הראל סקעת ובן זוגו, סגן שר החוץ לשעבר, ח"כ עידן רול, מחפשים בימים אלה בית חדש. בני הזוג, המתגוררים עם שני ילדיהם בת"א, מחפשים וילה בהרצליה פיתוח בעלות של כ־15 מיליון שקל. השניים לא מסרו תגובה.

הראל סקעת, עידן רול וילדיהם ארי ואיסלה  (צילום: אלון לוין)
הראל סקעת, עידן רול וילדיהם ארי ואיסלה (צילום: אלון לוין)

> ובאותו מוצ״ש, בקונצרט פתיחת העונה של התזמורת הסינפונייטה ב"ש, הגיעה אמו של המנכ״ל החדש, יאיר נגיד, אסתריקה נגיד הססגונית, לכבד את בנה בערב המרגש. נגיד הבן, שהגיע כמתחייב בחליפה שחורה, חולצה לבנה ועניבה, מיהר לחבק את אמו ואת אביו אלברט. קהל המנויים הוותיק של הסינפונייטה לא יכול היה להישאר אדיש וקיבל את המשפחה בתשואות נלהבות.

אסתריקה נגיד, יאיר נגיד, אלברט נגיד (צילום: דיאגו מיטלברג)
אסתריקה נגיד, יאיר נגיד, אלברט נגיד (צילום: דיאגו מיטלברג)

- מעצב השיער והמאפר הכי נחשב במדינה, מיקי בוגנים, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי פורץ דרך של לוריאל פרופסיונל, במסגרת חשיפת ליין המוצרים המקצועיים למעצבי השיער של המותג. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, הגיע לבקר על סט הצילומים ואמר: "מיקי בוגנים הוא השותף האידיאלי".

אלי שגיב, מיקי בוגנים (צילום: יחצ)
אלי שגיב, מיקי בוגנים (צילום: יחצ)