מילא ריגול למען איראן, אבל מוטי ממן (72) הסתבך באשמה לא פחות כבדה. אושיית הרשת ואשף תספורות המפשעה, קובי סויסה, KS, טוען כי המחאות שהעביר לו ממן עבור תספורות לא כובדו.

מוטי ממן החשוד בריגול לאיראן בבית המשפט (צילום: פלד ארבלי)
מוטי ממן החשוד בריגול לאיראן בבית המשפט (צילום: פלד ארבלי)

סויסה, הופתעת מהחדשות?
"מצחיק אותי בכלל לחשוב שהיצור הזה מרגל. הוא שבור. יש לו עיניים גדולות. כל הזמן היה שואל אותי אם המרצדס שלי למכירה".

היית נוכח ביום המעצר?
"כן. ביום שהוא נעצר הגיעו מלא כוחות ביטחון לבניין והקיפו אותו ואף אחד לא ידע למה. מי היה מאמין שהטיפוס הזה מרגל למען איראן. היה מגיע כל הזמן להתאמן איתי במכון הכושר בבניין. רצה כל הזמן לקבל ממני טיפים על האימונים. ניסה להרוס לנו את החיים. מניאק. לא ידעתי שיש כזה חלאה בבניין שלנו. סיפרתי לו באקראי שלפני כשנה עשיתי קמפיין לביבי, ועכשיו אני מתחלחל לחשוב שהחלאה הזו עשה דברים כאלה בעבור בצע כסף".

היה לו קשר עם המשפחה שלו?
"הילדים שלו היו מדי פעם באים לפה. מדי פעם היה עושה איתם פייסטיים. הוא מאוד ניסה לרצות את הבת זוג שלו. היה אומר לי 'הבת זוג שלי רוצה אותי רזה'. איך מאדם כזה שבור יוצא כל כך הרבה רוע?".

הצ׳קים שלו חזרו, לדבריך.
"לנושא הזה אני לא רוצה להיכנס. לא רואה בזה טעם״.

מכרת לו משהו?
"הוא התעניין במכונת תספורת של הביצים והבאתי לו אחת מתנה. פעם סיפר לי: 'אני יוצא עם רוסייה יפה׳. אמרתי לו: "'עוד מעט היא תעלה לך ביוקר'. לא ידעתי עד כמה צדקתי".

אתם עדיין רואים אותה בבניין?
"נעלמה מהרגע שהפרשה התפוצצה. אין לה זכר. יכול להיות שהיא ננעלה בבית. מתביישת לצאת ובצדק".

אגב, עם פרסום שמו ותמונותיו של ממן עם בת הזוג הבלארוסית, ננעלו דפי הפייסבוק של משפחתו, אבל הרדאר של ליאורה הצליח לאתר את עמוד הפייסבוק של בתו המושבניקית פ', שבירכה אותו לאחרונה ליום הולדתו ה־72 בזו הלשון: “בוקר יומולדת לזקן השבט. אבוי שלי המלך, מזל טוב גדול. מה נאחל לך? שתהיה בריא וחזק, שהלב שלך תמיד יהיה שמח ומלא, שכל הטוב שאתה מפזר יחזור אליך כפול שניים. תמשיך להיות מצחיק. הכי גבר בעולם וטוב לב. החבר הכי טוב שלי. שתגשים את כל מאווייך ותראה נחת ברכה והצלחה. אוהבת אותך הכי שאפשר ועוד יותר".

פ', איך אתם עוברים את הימים?
״מי את?״.

ברגע שפ' הבינה שמדובר בליאורה, היא חסמה כל גישה אליה.

קובי סויסה (צילום: רפי דלויה)
קובי סויסה (צילום: רפי דלויה)

> אם יש משהו שליאורה טובת הלב שונאת ממש, זה מריבות בין אנשי תקשורת. במוסף "הארץ" בסוף השבוע שעבר החמיא הכתב אלון עידן לאיש ערוץ 12, אברי גלעד, בין השאר במילים: "עצם העובדה שהאיש הזה הוא כוכב תקשורת שנים רבות מלמדת על כך שבישראל, בלב המיינסטרים, ישנה הלימה מעוותת ופרדוקסלית בין רדידות, זחיחות ויהירות לבין חוכמה, ברק ופיקחות. אז אברי גלעד הוא אברי גלעד - כאמור אידאה של דביליות מהוקצעת".

עידן, לא הגזמת קצת?
״מעדיף לא להגיב. אבל תודה על ההזדמנות״.

גלעד, אידאה של דביליות מהוקצעת?
״לא מעניין. שהמילים שלו יישארו בפה שלו. אין לי צורך להכניס אותן אליי״.

אברי גלעד (צילום: רפי דלויה)
אברי גלעד (צילום: רפי דלויה)

> אומן החושים ליאור סושרד נפצע לאחרונה, כשקרע את שריר התאומים ברגלו. הוא פנה לטיפול אצל הפיזיותרפיסטית הבכירה נטלי ברטלר, המתמחה בשיטת טיפול ייחודית - fascial manipulation, כדי לחזור לשגרת הופעות.

נטלי ברטלר, ליאור סושרד (צילום: פרטי)
נטלי ברטלר, ליאור סושרד (צילום: פרטי)

> משפחת טרסוב, הפרזנטורים של רשת גלי זו העונה הרביעית ברציפות, הגיעו מוקדם בבוקר לצילומי קולקציית סתיו־חורף 24'־25' של הרשת, ונקלעו למסיבת הפתעה למורן טרסוב, שחגגה יום הולדת 44.

מורן טרסוב על הסט של רשת גלי (צילום: דור שרון)
מורן טרסוב על הסט של רשת גלי (צילום: דור שרון)